Sinds een aantal dagen schiet het CPU gebruik bij mij omhoog tijdens het typen in Word 2013. Op het moment dat ik stop met typen daalt het gebruik ook direct weer. Waar het gebruik voorheen consistent tussen de 0 en 1 procent lag stijgt het nu naar 25 a 30 procent wanneer ik typ. Wanneer Word alleen open staat en er niet getypt wordt is het gebruik net zoals normaal tussen de 0 en 1 procent. Het process welke de CPU spikes veroorzaakt heet WINWORD.exe. Wanneer ik een extern usb toetsenbord aansluit gebeurt er precies hetzelfde.
Mijn setup is een laptop met een i7-4700HQ gekoppeld aan 8 GB ram en een 500gb SSD waar W10 x64 op draait, dus aan de hardware kan het niet liggen.
Heb al het een en ander gegoogled maar ben nog niet iets vergelijkbaars tegengekomen.
Omdat ik liever niet de hele boel weer opnieuw instel qua templates en layout settings is een herinstallatie voor mij echt het laatste redmiddel. Daarom mijn vraag, zijn jullie met dit probleem bekend en is het op te lossen zonder een herinstallatie? Alvast bedankt!
Mijn setup is een laptop met een i7-4700HQ gekoppeld aan 8 GB ram en een 500gb SSD waar W10 x64 op draait, dus aan de hardware kan het niet liggen.
Heb al het een en ander gegoogled maar ben nog niet iets vergelijkbaars tegengekomen.
Omdat ik liever niet de hele boel weer opnieuw instel qua templates en layout settings is een herinstallatie voor mij echt het laatste redmiddel. Daarom mijn vraag, zijn jullie met dit probleem bekend en is het op te lossen zonder een herinstallatie? Alvast bedankt!