Tele2 schrijft door fout geen geld af

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
Sinds oktober 2014 heb ik een particulier sim-only abonnement van Tele2. De kosten voor de bundel + verbruik daar buiten komen gemiddeld neer op zo’n €18,-/maand. Het viel mij onlangs pas op dat er nog nooit een afschrijving heeft plaatsgevonden door Tele2 :$. De reden hiervoor is waarschijnlijk dat ik onbewust een fout IBAN nummer heb opgegeven bij het afsluiten. In plaats van NL07 INGB xxxx xxxx xx heb ik NL03 INGB xxxx xxxx xx doorgegeven. Mijn overige gegevens zijn wel juist.

Het vreemde is dat er elke maand op het factuuroverzicht op “mijn Tele2” netjes een vinkje achter betaald staat.

Als ik hier eerder achter gekomen was had ik de/mijn fout waarschijnlijk recht laten zetten maar aangezien ik nu in principe ruim €300,- verschuldigd ben aan Tele2 ben ik hier wat minder happig op.

Nu vraag ik me af wat wijsheid is. Kan Tele2 mij nog met terugwerkende kracht (+ evt rente) een rekening sturen of heb ik bijvoorbeeld voldoende aan de betaald vinkjes van hun factuuroverzicht? Heeft iemand hier kennis van of ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:49
Als er een vinkje achter staat zal er waarschijnlijk niemand wakker worden als je niets zegt. Wel lullig voor diegene die de factuur daadwerkelijk betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Neem gewoon netjes contact op en voorkom problemen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PilatuS schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:46:
Neem gewoon netjes contact op en voorkom problemen in de toekomst.
Dit.

Verder is dit geen discussie waardig. Sowieso gaan we je niet helpen met het omzeilen van het betalen van rekeningen.

Dit topic is gesloten.