Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Ik heb het heel even kunnen spelen..
En ik vind het een zeer gaaf spel
En ik vind het een zeer gaaf spel
www.desperados-game.com
Ik persoonlijk vind hem erg vet. Leuke missies, leuke sfeer, en goede gameplay!
Ik persoonlijk vind hem erg vet. Leuke missies, leuke sfeer, en goede gameplay!
mmmmmm....lekker drankje
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Op donderdag 21 juni 2001 21:02 schreef Gallus het volgende:
mmmmmm....lekker drankje
Nee, ff serieus,wel leuke spelletje, maar Commandos 2 zal denk ik beter zijn.
Wel mooi......
Verwijderd
Ik speel het ook. Origineel gekocht... Echt goed sfeertje idd. Maar bij level 22 heb ik er een beetje genoeg van, ga denk ik maar eens cheaten...
Verwijderd
Ik vind het teveel op commandos lijken.
Ik kan niet zeggen dat ik het spel echt leuk vind.
Ik kan niet zeggen dat ik het spel echt leuk vind.
Als we het over meningen gaan hebben, moet ik je ff melden dat ik geen enkele game ken die stommer is dan desperados
[FLAMING MODE ]
wat een gefaked en statischverhaal zeg, welke keuzes kan je nou maken helemaal, wat gaar zeg.
[flaming mode off]
Maarrej ik vind de game niet zo fun
Greetingz,
[FLAMING MODE ]
wat een gefaked en statischverhaal zeg, welke keuzes kan je nou maken helemaal, wat gaar zeg.
[flaming mode off]
Maarrej ik vind de game niet zo fun
Greetingz,
Verwijderd
heb hem net, en vind hem wel aardig. Maar een echte hit vind ik het niet. Wel gaaf dat er weer eens een western-game is...
Commandos was leuker. Ik vind Desperados er ten eerste niet zo mooi uit zien, en ten tweede niet zo lekker spelen...
En ten derde draait ie niet helemaal stabiel en dat vergeef ik 'm niet
En ten derde draait ie niet helemaal stabiel en dat vergeef ik 'm niet
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Superspel
. Nog 3 levels en ik heb het einde bereikt (25 levels!)
ff dit oude topic omhoog schoppen voor een vraag, scheelt weer een 'new topic':
Ik kan sinds kort niet meer opstarten, ook niet na een reinstall. Als ik de cd erin doe komt netjes het opstart scherm in beeld, maar als ik 'desperados spelen' klik, gebeurt er niets meer... letterlijk, want mijn hele computer hangt voor 10-20 seconden. Nadie hangup, is alles wat op desperados leek weg.
Meer mensen last van?
Ik kan sinds kort niet meer opstarten, ook niet na een reinstall. Als ik de cd erin doe komt netjes het opstart scherm in beeld, maar als ik 'desperados spelen' klik, gebeurt er niets meer... letterlijk, want mijn hele computer hangt voor 10-20 seconden. Nadie hangup, is alles wat op desperados leek weg.
Meer mensen last van?
Pagina: 1