Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Software: Windows, Photoshop, AI.
Games : Ark, H1z1, BF4, GTAV, Fallout 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag had ik een volledig systeem zonder case voor 1200, Als 1100 lukt, mag ook! En deze prijs geldt voor deze site. Ik ben ervan op de hoogte dat andere sites soms meer vragen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aerocool case. Model is niet meer terug te vinden. Maar heeft een open zijkant en blauwe fans. (Is van toen ik jong was. +-10jr oud.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag had ik een goede pc gehad dat ik nu op 1080 vlotjes kan lopen +- 60 fps.
( of, dat het systeem goed loopt op het scherm dat in de lijst zit.)
En dat ik binnen 2 jaar, als dit nodig is, kan upgraden voor evt zwaardere games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar bij het opzoeken voel ik me wel goed bij intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Case is High tower. Dus moet niet allemaal klein zijn. Geluid, beperken als het kan, maar geluid gaat niet boven performance.
Ga je overklokken?
Ik ken er niet veel van, maar als dit nodig is binnen 2 jaar, ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf heb ik nu een lijst gemaakt, waarvan ik denk dat ik nu goed zal kunnen gamen. Wat ik niet weet, is of dit goed is voor de komende 2jaar. of om daarna nog up te daten. Liefst wil ik Bang for buck, waar voor mijn geld dus. Graag dus meest up to date systemen (moest het zijn dat er binnen een maand iets nieuws/beter uitkomt voor deze build, wil ik hiervoor zeker wachten.) Aangezien ik met open case zit, graag mobo en graka in zelfde kleur. Beetje die dingen.
Software: Windows, Photoshop, AI.
Games : Ark, H1z1, BF4, GTAV, Fallout 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag had ik een volledig systeem zonder case voor 1200, Als 1100 lukt, mag ook! En deze prijs geldt voor deze site. Ik ben ervan op de hoogte dat andere sites soms meer vragen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Aerocool case. Model is niet meer terug te vinden. Maar heeft een open zijkant en blauwe fans. (Is van toen ik jong was. +-10jr oud.)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag had ik een goede pc gehad dat ik nu op 1080 vlotjes kan lopen +- 60 fps.
( of, dat het systeem goed loopt op het scherm dat in de lijst zit.)
En dat ik binnen 2 jaar, als dit nodig is, kan upgraden voor evt zwaardere games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar bij het opzoeken voel ik me wel goed bij intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Case is High tower. Dus moet niet allemaal klein zijn. Geluid, beperken als het kan, maar geluid gaat niet boven performance.
Ga je overklokken?
Ik ken er niet veel van, maar als dit nodig is binnen 2 jaar, ja.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zelf heb ik nu een lijst gemaakt, waarvan ik denk dat ik nu goed zal kunnen gamen. Wat ik niet weet, is of dit goed is voor de komende 2jaar. of om daarna nog up te daten. Liefst wil ik Bang for buck, waar voor mijn geld dus. Graag dus meest up to date systemen (moest het zijn dat er binnen een maand iets nieuws/beter uitkomt voor deze build, wil ik hiervoor zeker wachten.) Aangezien ik met open case zit, graag mobo en graka in zelfde kleur. Beetje die dingen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 189,95 | € 189,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | € 337,95 | € 337,95 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Iiyama ProLite XB2483HSU-B1 Zwart | € 184,- | € 184,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 70,18 | € 70,18 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.116,73 |