Artikel besteld, niet leverbaar maar dat is hij wel.

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 22:40
Hallo,

Zaterdag kreeg ik een bericht van de tweakers.net pricewatch dat de sennheiser hd800 headset onder de door mij gestelde grens van 900 euro was gezakt naar 309 euro. Meevaller denk ik, vast iemand die van zijn voorraad af wil nu de hd800s er is dus ik besteld. Nu krijg ik een bericht dat hij niet meer op voorraad is en dat ook niet meer word, en of ik mijn order even vil annuleren zodat het geld wordt teruggestort.

Klopt dit of moet hij me het overeengekomen product leveren voor deze prijs? Want hij is volgens mij gewoon nog leverbaar bij sennheiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Dus een product wat normaal gesproken 900 euro kost is nu ineens bijna 600 euro goedkoper geworden? In zulke gevallen hoeft een webwinkel niet te leveren omdat het vrij duidelijk is dat die prijs niet klopt. Dat ze zeggen dat het is omdat hij niet leverbaar is is natuurlijk niet goed, maar in principe hoeven ze niet te leveren.

Het is van jouw kant ook wel erg opportunistisch om te denken dat dit zou lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je zegt zelf dat je denkt dat het iemand is die van zijn voorraad af wil, en die zou hij dan met verlies moeten bijbestellen voor jou als die voorraad op is omdat het bij Sennheiser nog leverbaar is?

Het lijkt me gewoon een prijsfout trouwens als het geen oud model is (dan zou hij ook niet meer leverbaar zijn).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

Een kwart van de prijs is gewoon een gevalletje prijsfout. Dat ding kost 1100 euro.

Voor die prijs kunnen ze niet leveren, -> niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 22:40
Prima, dan zal ik me de moeite besparen en maar annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is al zo vaak voorbij gekomen, en ook niet al te geloofwaardig dat het om oude voorraad zou gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.