Hi mensen, ik heb een beetje rondtgekeken en wou graag een systeem maken welke thuis gebruikt wordt voor gaming en het streamen van Plex naar maximaal drie systemen tegelijk in 1080p. Eerst keek ik naar een iMac voor een beetje een all in one maar voor die prijs dacht ik waarom niet een leuke pc kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op het nieuwe systeem wil ik graag spelletjes kunnen spelen, het liefst op goeie degelijke settings de aankomende tijd in 1080p. Daarnaast moet de PC dag en nacht aanstaan voor het handelen met Plex/Sonarr en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 2000 euro kosten maar het liefst waar het kan wat minder. Het systeem dat ik heb samengestelt komt van alternate omdat zij daar ook de pc in elkaar zetten en daar kwam ik op die prijs uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis welke ik mee neem en niet meer hoef te halen.
Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende systeem gemaakt:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse maar betaal graag iets meer voor een betrouwbaarder merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zou ik hem aardig stil willen omdat die dichtbij het bed staat en de hele dag zou moeten gaan draaien. Opzich ook zo klein mogelijk alleen het moet niet ten koste gaan van hoe het systeem presteert. Dan mag die wel wat luider
Ga je overklokken?
In het begin vast niet maar de processor is er wel naar dus in de toekomst zou het best kunnen
Wat verwacht je van ons?[i]
Of er nog verbeterpunten zijn of producten die ik beter kan vervangen. Ook een soort van checkje of het lijstje beetje goed genoeg is
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op het nieuwe systeem wil ik graag spelletjes kunnen spelen, het liefst op goeie degelijke settings de aankomende tijd in 1080p. Daarnaast moet de PC dag en nacht aanstaan voor het handelen met Plex/Sonarr en dergelijke.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 2000 euro kosten maar het liefst waar het kan wat minder. Het systeem dat ik heb samengestelt komt van alternate omdat zij daar ook de pc in elkaar zetten en daar kwam ik op die prijs uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis welke ik mee neem en niet meer hoef te halen.
Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende systeem gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,50 | € 245,50 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 151,50 | € 151,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,- | € 354,- |
| 2 | WD Green HDD, 3TB | € 97,- | € 194,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 90,23 | € 90,23 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 282,95 | € 282,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212X | € 33,10 | € 33,10 |
| 1 | Razer Blackwidow Ultimate Chroma (Qwerty) | € 166,95 | € 166,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14R | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.767,08 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet perse maar betaal graag iets meer voor een betrouwbaarder merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zou ik hem aardig stil willen omdat die dichtbij het bed staat en de hele dag zou moeten gaan draaien. Opzich ook zo klein mogelijk alleen het moet niet ten koste gaan van hoe het systeem presteert. Dan mag die wel wat luider
Ga je overklokken?
In het begin vast niet maar de processor is er wel naar dus in de toekomst zou het best kunnen
Wat verwacht je van ons?[i]
Of er nog verbeterpunten zijn of producten die ik beter kan vervangen. Ook een soort van checkje of het lijstje beetje goed genoeg is