Even een vraag over Apple mail. Ik heb het nieuwste IOS, El Capitan op mijn Mac staan en heb nu een vraag over Apple mail. In de Apple mail app kan je je mails markeren met vlaggetjes. De vlaggen zijn er in verschillende kleuren en je kan ze ook nog een naam geven. Heel handig want je kan je mail markeren en zo makkelijk terugvinden door op het vlaggetje te klikken. In een kolom in overzicht van al je mail verschijnt dan normaal gesproken de vlag die je gekozen hebt als markerring.
Bij mij verschijnt nu niet het vlaggetje zelf maar de naam die ik aan de vlag heb gegeven hetgeen niet handig is omdat het geen snel overzicht geeft. Ik heb geen idee hoe ik dit nu weer zo kan instellen dat ik een vlag in de kolom naast mijn mail krijg. Iemand hier een idee ?
Bij mij verschijnt nu niet het vlaggetje zelf maar de naam die ik aan de vlag heb gegeven hetgeen niet handig is omdat het geen snel overzicht geeft. Ik heb geen idee hoe ik dit nu weer zo kan instellen dat ik een vlag in de kolom naast mijn mail krijg. Iemand hier een idee ?