Beste Tweakers,
In de afgelopen maanden heb ik een systeem bij elkaar "gespaard". Alles is van V&A, nieuw of nagenoeg nieuw. Er zijn echter nog een paar onderdelen waarvan ik niet zeker ben. Hier wil ik graag advies over. Het plan is om deze wel nieuw te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gebruik voor de universiteit en een af en toe wat Blender.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget, maar als het niet duurder hoeft, ga ik dat zeker niet doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet nog een voeding, geheugen en een cooler hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet voor deze onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een redelijk stil systeem, daarom deze voeding en cooler. Voor de cooler twijfel ik over de niet- PCGH editie.
Ga je overklokken?
Hier twijfel ik over, omdat ik dit niet per se van plan was, maar wel toevallig spullen heb gekocht waarmee het kan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de gekozen voeding van goede kwaliteit is, of het geheugen onder de koeler past en ik wil graag advies over het overclocken.
In de afgelopen maanden heb ik een systeem bij elkaar "gespaard". Alles is van V&A, nieuw of nagenoeg nieuw. Er zijn echter nog een paar onderdelen waarvan ik niet zeker ben. Hier wil ik graag advies over. Het plan is om deze wel nieuw te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gebruik voor de universiteit en een af en toe wat Blender.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget, maar als het niet duurder hoeft, ga ik dat zeker niet doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus Z170-K | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik moet nog een voeding, geheugen en een cooler hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet voor deze onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een redelijk stil systeem, daarom deze voeding en cooler. Voor de cooler twijfel ik over de niet- PCGH editie.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G4D240FSA | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 169,95 | |
Ga je overklokken?
Hier twijfel ik over, omdat ik dit niet per se van plan was, maar wel toevallig spullen heb gekocht waarmee het kan.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of de gekozen voeding van goede kwaliteit is, of het geheugen onder de koeler past en ik wil graag advies over het overclocken.