micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Gewoon uit interesse:
waar zit die computerboer en welke is het?
Grtzzz
BTW een Geforce II GTS past gewoon op een K7T Turbo zie mijn sig
waar zit die computerboer en welke is het?
Grtzzz
BTW een Geforce II GTS past gewoon op een K7T Turbo zie mijn sig
Wat voor redenen gaf ie dan op dat het niet zou werken? Dan moet ie wel sterke argumenten hebben!
Anders: gewoon kopen
Anders: gewoon kopen
de zaak heette stallion
Hij zei dat m'n mobo heel erg instabiele 3.3v leverde en dat die GFIIGTS er dan meteen bij het booten mee kapte (geen beeld bij opstarten dus)
kan hem dus met een gerust hart kopen?
Hij zei dat m'n mobo heel erg instabiele 3.3v leverde en dat die GFIIGTS er dan meteen bij het booten mee kapte (geen beeld bij opstarten dus)
micheljansen.org
Zoiets werd mij ook geadviseerd. Wel een ander mobo. Ik zou wel een 2mx kunnen draaien. Die andere hadden te veel watt nodig ofzo. Kweet niet of het aan mijn voeding lag of aan mijn mobo. (niet zo'n hele nieuwe een 5169 van MSI)
Verwijderd
Volgens mij was die verkoper in war met dat Socket A MB van Abit, de KT7 blabla. Die schijnt wel problemen te hebben met bepaalde Geforce 2-en, vooral die van Asus (Asus werkt niet op Abit, twee zware concurrenten, hmmm......verdacht)Op donderdag 21 juni 2001 20:22 schreef dawuss het volgende:
de zaak heette stallion
De MSI heeft ook wel eens last van slecht opstarten of doorstarten, maar dat hangt meer samen met het overklokken vd CPU dan met de soort videokaart die gebruikt wordt.
Grtzzz
Mij hebben ze wel eens wijsgemaakt (funprice
) dat AMD Athlon en een ViperII nooit samen konden, dat werkt voor geen ene meter volgens hun. Een oom heeft het toevallig en heeft nooit problemen
3,3 kun je op 3,45 zetten op je mobo dus dat lijkt me geen probleem.
Of gaat het dan verkeerd met je videokaart?? Dat weet ik dus niet maar dat weten de rest van de tweakers hier vast wel
Of gaat het dan verkeerd met je videokaart?? Dat weet ik dus niet maar dat weten de rest van de tweakers hier vast wel
hmm, hij zal wal gewoon wat verzonnen hebben, omdat hij mij kent en weet dat ik dan misschien wel een pro zou kopen
micheljansen.org
Verwijderd
BTW een heel mooi overklokresultaat op die TNT 2 van je, van 100 naar 163 Mhz is best netjes toch?
Grtzzz
Grtzzz
tsja, je moet toch iets als je geen geld hebt he 
ding was standaard passief gekoeld, en nu met flinke panaflo 40x40 fan erop
kost wel 2 pci sloten en het ziet er wat idioot uit (de videokaart is bijna net zo hoog als hij lang is door die fan)
ding was standaard passief gekoeld, en nu met flinke panaflo 40x40 fan erop
kost wel 2 pci sloten en het ziet er wat idioot uit (de videokaart is bijna net zo hoog als hij lang is door die fan)
micheljansen.org
Pagina: 1