Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pfsense als rouer en firewall.

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Vraag

• lien111
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-04-2021
Al enige tijd wil ik pfsense gaan gebruiken als router en firewall. Ik heb reeds de nodige hardware aangekocht maar moet spijtig genoeg vaststellen dat ik te weinig kennis en ervaring heb om dit te kunnen realiseren.

Nu zoek ik iemand die tegen een goede vergoeding dit wil komen installeren en configureren. Mijn zoektocht verloopt echter eerder stroef. Gewone computer bedrijfjes voor particulieren kunnen dit blijkbaar niet en andere bedrijven willen dit niet doen bij particulieren.

In de hoop dat dergelijke oproep mag in dit forum zoek ik bij deze iemand die zich geroepen voelt dit te komen doen in de regio Leuven, België. Eventuele verplaatsing wordt ook vergoed.

Anderzijds mag men mij ook in de juiste richting sturen en advies geven waar ik dit zou kunnen vinden.

Voor meer info of als iemand zich geroepen voelt mag men altijd een pm sturen.

alvast bedankt.

Alle reacties

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry, dat is hier niet de bedoeling. Wellicht dat een dergelijke oproep in http://tweakers.net/aanbod/ mag, maar daar zul je even de regels van V&A voor door moeten lezen.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.