Beste Tweakerino's,
Ik wil na jaren laptop gebruik toch weer terug richting een desktop, ik merk dat ik power te kort kom tijdens modelleren en GIS gebruik. Ik wil geen enorme kast hebben, hebben helaas niet heel veel ruimte voor de PC dus wil voor micro ATX of mini ITX gaan. Budget is €900 iets erover kan als het qua prestaties echt stappen maakt, maar meer dan €1100 wil ik niet uitgeven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden als workstation, ik ga hierop werken, ik gebruik modelleersoftware (Matlab, Sobek213) en GIS (QGIS, PostGIS). Verder vind ik het ook wel leuk een spelletje te spelen, ik speel nu geen enorm grafisch vereisende games (CS:GO) maar wil in de toekomst wel BF5 gaan spelen, graag ook op deze PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs, €900 zonder Windows, maximaal €1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een 250 GB Samsung EVO 850 liggen, deze neem ik mee.
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Kleinere vormfactor
Ga je overklokken?
Eventueel klein beetje, geen die-hard in ieders geval.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie kijken naar het lijstje, waar kan ik beter op besparen? En waar kan ik beter in investeren. EN bevelen jullie aan om alles bij 1 winkel te bestellen, of kan je net zo goed gewoon het goedkoopste pakken overal.
Dankje,
Thomas
Ik wil na jaren laptop gebruik toch weer terug richting een desktop, ik merk dat ik power te kort kom tijdens modelleren en GIS gebruik. Ik wil geen enorme kast hebben, hebben helaas niet heel veel ruimte voor de PC dus wil voor micro ATX of mini ITX gaan. Budget is €900 iets erover kan als het qua prestaties echt stappen maakt, maar meer dan €1100 wil ik niet uitgeven.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden als workstation, ik ga hierop werken, ik gebruik modelleersoftware (Matlab, Sobek213) en GIS (QGIS, PostGIS). Verder vind ik het ook wel leuk een spelletje te spelen, ik speel nu geen enorm grafisch vereisende games (CS:GO) maar wil in de toekomst wel BF5 gaan spelen, graag ook op deze PC.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Richtprijs, €900 zonder Windows, maximaal €1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een 250 GB Samsung EVO 850 liggen, deze neem ik mee.
Heb je nog bepaalde voorkeuren?
Kleinere vormfactor
Ga je overklokken?
Eventueel klein beetje, geen die-hard in ieders geval.
Wat verwacht je van ons?
Kunnen jullie kijken naar het lijstje, waar kan ik beter op besparen? En waar kan ik beter in investeren. EN bevelen jullie aan om alles bij 1 winkel te bestellen, of kan je net zo goed gewoon het goedkoopste pakken overal.
Dankje,
Thomas
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,50 | € 245,50 |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Sapphire NITRO R9 380X 4G D5 | € 240,50 | € 240,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | BitFenix Prodigy M Zwart | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C14 | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Corsair CX500M | € 65,- | € 65,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 831,35 | |