Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
'k Vinnem niet overbodig, en hij staat nu op 2, 2 of 3 lijkt me wel een mooie eindscore.
Je hoeft dus niks te veranderen aan je reacties hoor
goed onderbouwde of opbouwende kritiek, beargumenteerde speculaties, ik vind ze meestal niet overbodig.
Je hoeft dus niks te veranderen aan je reacties hoor
Ik vind je reply absoluut interessant, zo heb ikhem ook gemod. Echter ik moet ook * Beaves gelijk geven.
Van de andere kant als een bedrijf "in de praktijk" aantoont dat de latencies laag zijn is dat nog niet de alledaagse praktijk. En ik kan me dus ook iets bij je tweede reactie voorstellen. Bij het demonstreren zal er geen situatie voorgekomen zijn dat er extern geheugen aangesproken moest worden bijvoorbeeld.
* KeX was al om 20:25 begonnen met typen, maar kreeg het
aan de lijn
staat letterlijk in het verhaal. "zijn gebruikt...om te demonstreren" lijkt me een zin waaruit blijkt dat het in de praktijk aangetoond is. Dat mensen op basis daarvan en door de reactie onder je je overbodig modden snap ik.Deze Socket A chipsets zijn door het bedrijf gebruikt om te demonstreren dat L3 cache op de northbridge grote voordelen heeft waaronder lagere latencies en hogere burst rates
Van de andere kant als een bedrijf "in de praktijk" aantoont dat de latencies laag zijn is dat nog niet de alledaagse praktijk. En ik kan me dus ook iets bij je tweede reactie voorstellen. Bij het demonstreren zal er geen situatie voorgekomen zijn dat er extern geheugen aangesproken moest worden bijvoorbeeld.
* KeX was al om 20:25 begonnen met typen, maar kreeg het
VIA toonde ook aan dat hun KT266 chipset 'n stuk sneller zou zijn dan die van AMD. Toch is het niet zo. Als AnandTech of Aceshardware deze chipset zou hebben getest, dan zouden er echte realworld cijfers zijn en niet alleen die van Micron.Op donderdag 21 juni 2001 20:46 schreef KexDaFlex het volgende:
staat letterlijk in het verhaal. "zijn gebruikt...om te demonstreren" lijkt me een zin waaruit blijkt dat het in de praktijk aangetoond is. Dat mensen op basis daarvan en door de reactie onder je je overbodig modden snap ik.
Case rests.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Op donderdag 21 juni 2001 21:14 onderschrijft smeetsr wat ik _ook_ schreef:
VIA toonde ook aan dat hun KT266 chipset 'n stuk sneller zou zijn dan die van AMD. Toch is het niet zo. Als AnandTech of Aceshardware deze chipset zou hebben getest, dan zouden er echte realworld cijfers zijn en niet alleen die van Micron.
Op donderdag 21 juni 2001 20:46 schreef KexDaFlex het volgende: