Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssaultCommand
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09 16:05
Er staat een hele mooie aanbieding op MassDrop op dit moment voor een goede videokaart.
Met shipping kosten dingen op MassDrop vaak nog steeds even veel of meer dan wat het anders kost in Nederland maar in dit geval heb je met shipping nog steeds ongeveer 200 euro korting.

De link naar de massdrop pagina:
https://www.massdrop.com/...-gaming-6g-golden-edition

De kaart op pricewatch:
pricewatch: MSI GTX 980TI GAMING 6G GOLDEN EDITION

Let op: de actie is nog maar voor 7 dagen geldig vanaf het posten van deze topic.

[ Voor 7% gewijzigd door AssaultCommand op 14-02-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heb je ook gelet op de invoeringskosten die nog bij de videokaart komt, omdat die, waarschijnlijk, uit Amerika moet komen. Dan zal die waarschijnlijk niet meer zo goedkoop zijn.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

Yorinn schreef op zondag 14 februari 2016 @ 21:11:
Heb je ook gelet op de invoeringskosten die nog bij de videokaart komt, omdat die, waarschijnlijk, uit Amerika moet komen. Dan zal die waarschijnlijk niet meer zo goedkoop zijn.
komt er zo'n 170 euro bij, de vraag is of je het garantie risico wil nemen voor 30 euro :+

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Applepiez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-08 20:00
Mijn ervaring met sites die leveren vanuit Amerika is dat je vaak gewoon de invoeringskosten moet betalen. Niet doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bedankt voor het melden, maar zoals hierboven aangegeven is het geen echte aanbieding door de invoerkosten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.