There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Audacity misschien? Weet niet zeker of die alles heeft wat je zoekt. Maar is Freeware en erg uitgebreid
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Ik gebruik daar inderdaad Audacity voor. Misschien iets te uitgebreid voor je doel en even stoeien voor de juiste instellingen. Maar werkt daarna wel.
Al heb ik ooit wel eens last gehad met een geluidskaart welke de audio output niet als input wilde gebruiken. Misschien heb jij daar nu ook last van.
Al heb ik ooit wel eens last gehad met een geluidskaart welke de audio output niet als input wilde gebruiken. Misschien heb jij daar nu ook last van.
👑
Gebruikte je deze?demichel schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:26:
Ik neem nogal veel webradio op, vooral hoorspelen en documentaires van BBC4 Extra. Daar gebruikte ik de laatste 15 jaar of zo TotalRecorder voor. Werkte prima. Echter, krijg die niet aan de praat onder Windows 7.
Kent iemand een freeware tool om hetzelfde te realiseren, het geluid van een stream capturen en opnemen? Dank!
http://www.totalrecorder.com/
Lijkt gewoon te moeten werken, zelfs op Windows 10.
Je hebt 15 jaar dit programma gratis gebruikt, dus je zou kunnen overwegen om er een keer 18 US dollars tegenaan te gooien en de ontwikkelaar te steunen.
Heeft het je iets meer dan een dollar per jaar gekost....
[ Voor 40% gewijzigd door albino71 op 15-02-2016 22:11 ]