Firewatch review, is de game écht getest op alle platformen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
reviews: Firewatch - Emotionele verwikkelingen in het bos

Geteste uitvoering: Firewatch, PC, PlayStation 4 (Linux, OS X, Windows)

Ik concludeer hieruit dat Tweakers vier verschillende uitvoeringen van de game getest heeft.

Terwijl er volgens mij alleen maar de PC (Windows) versie getest is. En de rest is onterecht toegevoegd naar aanleiding van een comment: Frustus Maximus in 'reviews: Firewatch - Emotionele verwikkelingen in het bos'

Het is bij Tweakers traditie om achter de woorden "Geteste uitvoering" ook echt alleen maar de uitvoering die getest is te zetten. Zie bijv:
reviews: The Witness: kleurrijk puzzelspel
reviews: Unravel: schattig, emotioneel en vindingrijk
reviews: Sebastien Loeb Rally Evo: niet authentiek, wel vermakelijk

[ Voor 5% gewijzigd door dusty-2011 op 14-02-2016 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Dat klopt uiteraard niet. We hebben de game gespeeld op pc en niet op de overige platformen.

Aangepast...

[ Voor 63% gewijzigd door Paul Hulsebosch op 15-02-2016 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
Moet er dan niet staan, geteste uitvoering A, ook beschikbaar op B, C en D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
Paul Hulsebosch schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:41:
Dat klopt uiteraard niet. We hebben de game gespeeld op pc en niet op de overige platformen.

Aangepast...
Normaal bump ik liever niet, maar is deze over het hoofd gezien? Ik had wel reactie verwacht.

• Paul Hulsebosch
Dat zou best aardig zijn, als dat er zou staan. Maar de opmaak van het blok bovenaan een review is een module binnen ons cms en in die module is daar helaas (nog) niet in voorzien. 'Getest op' en 'Ook verkrijgbaar voor' kunnen we dus alleen handmatig ergens in de tekst frotten, zoals hier reviews: Unravel: schattig, emotioneel en vindingrijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorus
Paul Hulsebosch schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:21:
Dat zou best aardig zijn, als dat er zou staan. Maar de opmaak van het blok bovenaan een review is een module binnen ons cms en in die module is daar helaas (nog) niet in voorzien. 'Getest op' en 'Ook verkrijgbaar voor' kunnen we dus alleen handmatig ergens in de tekst frotten, zoals hier reviews: Unravel: schattig, emotioneel en vindingrijk
Ah kijk, ik wist dat ik dat vaker gezien had, jammer dat het niet in het blok kan. Ik ruik wel een mogelijkheid voor MF, ga meteen een topic maken :)

• Paul Hulsebosch
Wordt al aan gewerkt :-)
Pagina: 1