Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround Laptop € 850,-

Pagina: 1
Acties:

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik heb vorig jaar al een keer een topic aangemaakt maar ik heb destijds geen nieuwe laptop gekocht. Ik had besloten het nog even uit te zingen met mijn huidige laptop(Dell Studio 1555) maar deze zit nu echt aan het eind van zijn Latijn. Het is nu dus tijd voor een nieuwe laptop. Het liefst wil ik een 15'' laptop met een i5/i7 processor, full-hd scherm, 6-8GB geheugen, HDMI-uitgang en een SSD. Echter wil ik liefst niet te veel geld spenderen aangezien ik een goede desktop heb die ik het meest gebruik.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken voor schoolwerk(office), surfen/mailen, series/films kijken. Ik heb daarnaast al een goede desktop die ik gebruik voor te gamen maar ik wil wel meer dan alleen onboard graphics. Ik gebruik de laptop af en toe weleens om te lannen met vrienden maar het zijn dan voornamelijk oudere games(CIV5, Dota2 etc.). Daarnaast sluit ik de laptop regelmatig aan op de TV om films te kijken, dus een HDMI-uitgang is noodzakelijk. Daarnaast wil ik een full-hd scherm.

Wat is je budget?
Hoe minder des te beter aangezien ik al een prima desktop heb die ik het meeste gebruik. De laptop wordt toch vooral gebruikt om mee naar school te nemen en daarnaast series en films te kijken. Budget is maximaal € 850,- tenzij er een mogelijkheid is die de hogere prijs echt waard is.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem hem bijna iedere dag mee naar school. 15'' is echter prima. Een redelijke accuduur zou wel mooi meegenomen zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil geen Dell meer, te veel slechte ervaringen mee. Daarnaast niet echt voorkeur, vindt de Asus laptops er altijd wel mooi uitzien.

Ik heb zelf al wat rondgekeken en kwam een aantal modellen tegen.

http://tweakers.net/price...5lj-dm849t/specificaties/

http://tweakers.net/price...2/asus-r556lj-dm848t.html

http://tweakers.net/price...6lb-dm565t/specificaties/

http://tweakers.net/price...(30019794)/specificaties/

Het enige verschil tussen de bovenste 2 is volgens mij dat de ene zilver en de ander aluminium is afgewerkt? Mijn oog is vooral gevallen op de derde optie, zelfde specs maar een betere videokaart. Deze is maar bij één winkel te verkrijgen en ik kan voor de rest niet veel informatie vinden betreffende de laptop. Zo ben ik bijvoorbeeld benieuwd naar de accu. De onderste is een optie die eigenlijk net iets buiten mijn budget valt. Deze heeft een snellere processor en betere videokaart maar is ook gelijk 100 euro duurder.

Ik ben benieuwd naar jullie input.

• laptopplus
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11 14:49

laptopplus

Bedrijfsaccount Laptop Plus
Op basis van je wensen, een lijstje gemaakt:

http://tweakers.net/categ...tGh5jGh2ozW_Y2jocYyR7Wb4B deze voldoen allemaal aan je minimale eisen en zijn beperkt geschikt voor gaming (voorzien van een dedicated nVidia videokaart.

Misschiek kan je hier iets mee?

Laptop Plus BV. TW: @laptopplus FB: LaptopPlusNL

• Kereltje88
laptopplus schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 00:25:
Op basis van je wensen, een lijstje gemaakt:

http://tweakers.net/categ...tGh5jGh2ozW_Y2jocYyR7Wb4B deze voldoen allemaal aan je minimale eisen en zijn beperkt geschikt voor gaming (voorzien van een dedicated nVidia videokaart.

Misschiek kan je hier iets mee?
Bedankt voor het lijstje.

http://tweakers.net/price...6lb-dm565t/specificaties/

Staat nu toe bovenaan bij mij op het lijstje. Ik kan alleen geen extra informatie vinden over bijvoorbeeld de accu(duur).

Hoe kan ik trouwens zien of een laptop de mogelijkheid heeft tot inbouwing van een SSD?

• laptopplus

laptopplus

Als er nu een HDD in zit, kan je er altijd een SATA SSD in plaatsen in de regel.

• Kereltje88
Ok kan ik dus bij onderstaande laptop er gewoon een SSD inbouwen? Kan dat alleen op de plaats van de HDD of kan dat ook naast de huidige HDD?

pricewatch: Asus F556UB-DM139T

• laptopplus

laptopplus

Dat is in plaats van, er kan maar 1x een HDD in, dat kan dus ook een SATA SSD zijn.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:21
Kereltje88 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:41:
Ok kan ik dus bij onderstaande laptop er gewoon een SSD inbouwen? Kan dat alleen op de plaats van de HDD of kan dat ook naast de huidige HDD?

pricewatch: Asus F556UB-DM139T
Bij Bobshop kom hij op € 664,05 ( incl. verzenden ) mbv kortingscoupon ZAL5PR2016

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

laptopplus schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 22:17:
Dat is in plaats van, er kan maar 1x een HDD in, dat kan dus ook een SATA SSD zijn.
Ligt wel aan de laptop, mijn vrouw haar Asus 17" heeft 2 plekken voor schijven en heeft dus ook een 512 GB en een 1 TB hdd intern.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• laptopplus

laptopplus

MeNTaL_TO schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:44:
[...]

Ligt wel aan de laptop, mijn vrouw haar Asus 17" heeft 2 plekken voor schijven en heeft dus ook een 512 GB en een 1 TB hdd intern.
Bij deze staat in de pricewatch 1x HDD, ga ik vanuit dat dit klopt en uiteraard kunnen sommigen meer aan, de mijne kunnen zelfs 4 disken in :)

• Kereltje88
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:27:
[...]

Bij Bobshop kom hij op € 664,05 ( incl. verzenden ) mbv kortingscoupon ZAL5PR2016
Bedankt voor de tip! Dit gaat hem denk ik worden.Tot wanneer is die code geldig?

Maakt het nog iets uit welke m.2 256gb ssd ik bestel? Of kan ik gewoon één van de goedkopere pakken zoals deze:

pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB
pricewatch: Crucial MX200 M.2 60mm 250GB

Is het makkelijk om de huidige HDD te vervangen voor deze SSD?

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
De laptop die je nu als favoriet hebt heeft geen 802.11ac wifi, dat is misschien een punt dat je toch wel wilt.

• Kereltje88
Stefan_99 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:59:
De laptop die je nu als favoriet hebt heeft geen 802.11ac wifi, dat is misschien een punt dat je toch wel wilt.
Ga ik dat merken?

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Dat kan iemand anders je beter uitleggen denk ik. :p

• Kereltje88
Ik kom nu ook deze laptop tegen op de website van de Mediamarkt België(BTW-actie):

http://www.mediamarkt.be/...4076.html#specificaties--

Lijkt me ook een hele mooie optie. Hoe is de reputatie van Acer tegenwoordig? Toen ik mijn vorige laptop kocht gingen er aardig wat slechte verhalen betreffende de service van Acer.

• John_Q
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 31-08 11:39
Zelf kom ik uit om deze
pricewatch: HP Pavilion 15-ab140nd
- goed scherm IPS
- full HD
- 256 GB SSD
- 8 GB geheugen
- voor mijn gevoel betere kwaliteit dan ACER/ASUS
- Nadeel mogelijk AMD A10 ipv I5, maar kan niet een goede vergelijkende test vinden.

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-11 23:23
Ik heb toevallig ook zowat dezelfde eisen en budget als jou. Ik vond deze Asus pricewatch: Asus K555UB-DM189T-BE , maar het is een Belgisch model. Ik heb al veel gezocht maar ik kan niet achterhalen onder welke naam deze laptop in Nederland wordt gereleased.

• Kereltje88
Ik was nog eventuele acties aan het afwachten maar ik begin me nu echt mateloos te irriteren aan mijn huidige laptop dus ik wil binnen nu en twee weken echt een nieuwe gaan aanschaffen. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de volgende modellen:

pricewatch: Acer Aspire V5-591G-562R

pricewatch: Medion Erazer P6661 (30019794)

Ik wilde in eerste instantie voor een Asus gaan omdat ik een beter gevoel bij dat merk heb dan bij deze merken. Maar ik lees vooralsnog bijna alleen maar positieve reviews m.b.t. tot deze twee laptops/merken.

pricewatch: MSI Gaming Series GP62 2QE-239NL

Dit is ook een leuke optie, ik heb alleen liever een neutraal uiterlijk.

pricewatch: Acer Aspire V5-591G-58Z3

Is ook nog een mogelijkheid en dat ik dan zelf een SSD inbouw. Mijn vraag is: kan ik deze naast de HDD inbouwen of alleen op de plaats van de HDD?

Ben benieuwd naar jullie input. Zie ik misschien nog een mooie optie over het hoofd?

• Kereltje88
pricewatch: Asus K501UX-DM098T

Met hulp van Kareltjel bij deze laptop terecht gekomen, dit lijkt me samen met de Acer Aspire V5-591G-562R de voornaamste kandidaat. Heeft iemand nog wat input voor mij?

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:02
Kereltje88 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:56:

Met hulp van Kareltjel bij deze laptop terecht gekomen, dit lijkt me samen met de Acer Aspire V5-591G-562R de voornaamste kandidaat. Heeft iemand nog wat input voor mij?
Ziet er goed uit!
Ik heb zelf de 13 inch versie heeft dan alleen de naam Zenbook UX303.
Ben er zeker over te spreken!

• Kereltje88
Kereltje88 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:56:

Ik heb deze laptop vandaag besteld. Dell heeft momenteel ook een hele goede actie, maar mijn huidige laptop is een Dell en ik heb zo'n negatieve ervaringen met hun service dat ik destijds besloten heb nooit meer een Dell te kopen.

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-11 10:54
Kijk eens naar de HP Probook 450 g2, heb ik zelf ook en is een zeer goede laptop. Laptop wordt veelal gebruikt in de zakelijke omgeving waardoor er andere eisen aan de hardware wordt gesteld. Dat was de voornamelijkste reden dat ik voor deze laptop koos

• Kereltje88
Jordyz schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:50:
Kijk eens naar de HP Probook 450 g2, heb ik zelf ook en is een zeer goede laptop. Laptop wordt veelal gebruikt in de zakelijke omgeving waardoor er andere eisen aan de hardware wordt gesteld. Dat was de voornamelijkste reden dat ik voor deze laptop koos
Kereltje88 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:16:
[...]

Ik heb deze laptop vandaag besteld. Dell heeft momenteel ook een hele goede actie, maar mijn huidige laptop is een Dell en ik heb zo'n negatieve ervaringen met hun service dat ik destijds besloten heb nooit meer een Dell te kopen.

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-11 10:54
Oh, sorry. Gister op de iPad getypt en dan heb je toch minder overzicht en over die reactie heen gelezen.
Pagina: 1