Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736653

Topicstarter
Mijn vraag
Ik overweeg de aankoop van een van in de titel vermelde types.
Wat ik bij een vorige mp3 speler heb ervaren is dat wanneer je de shuffle of random play wil gebruiken de speler altijd volgens een vast patroon de files afspeelt. Je wist op voorhand welke song gespeeld ging worden.
Is dit bij fiio ook het geval?
Welke software gebruik ik best om mijn muziekcollectie te beheren? Ik heb een Ubuntu pc en heb ervaren dat Linux geen alternatief biedt voor winamp of iTunes. Clementine komt in de buurt maar toch...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ubuntu + clementine

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:58
Anoniem: 736653 schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:57:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets
Probeer het eens op www.google.nl zou ik zeggen. Daar heb ik meestal succes. Als ik zoek op "Fiio x1 shuffle" krijg ik heel wat resultaten, waarbij de eerste 2 al meteen betrekking hebben op jouw vraag. Het voordeel is dat bij de "wat oudere" producten er vaak al mensen zijn die zich hetzelfde hebben afgevraagd, of die tegen dezelfde problemen aan zijn gelopen. Je komt via zo'n zoekactie sneller bij een oplossing dan hopen dat er hier op het forum toevallig iemand jouw topic leest en zelf ook het betreffende apparaat heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door LA-384 op 14-02-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 08:55

FeaR

In GoT we trust

AUD > MAA

Naar Mobile omdat MP3-spelers onder draagbare apparatuur vallen en daarmee onder Mobile. En aankoopadvies spreekt voor zich :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736653

Topicstarter
@LA-384

Google is me bekend. En neen, deze keer heeft Google me niet geholpen. Die topics en vele andere had ik al gelezen eer ik hier mijn vraag stelde. Zij gingen over een ander shuffle probleem dat ondertussen met een update zou zijn opgelost.

@FeaR

Klopt.