Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beste filemanagement/sync software tussen Samsung S6 en Mac?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• khunflip
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-03-2024
Beste lezers,

Sinds kort heb ik een MacBook Pro. Ik ben op zoek naar de ideale software om mijn Samsung Galaxy S6 Edge telefoon te syncen met mijn MacBook, bedraad, dan wel onbedraad.

Intussen ben ik al een halve dag bezig met software installeren, uitproberen en weer weg te gooien. Er lijkt niets bruikbaars tussen te zitten.

Wat ik zoek is een soort Explorer (die we allemaal uit Windows kennen), die de inhoud van je telefoon laat zien aan de ene kant en aan de andere kant van het scherm de inhoud van je pc, waarbij je zelf beslist welke file paths en/of folders het programma gebruikt om de library mee te vullen en je vervolgens eenvoudig en snel bestanden heen en weer kan slepen, eventueel het liefst nog met de mogelijkheid om de name tags / info van de folders en bestanden te wijzigen alvorens je deze op de juiste plek van je pc of van je telefoon neerzet.

Ik heb o.a. Kies geprobeerd, maar Kies geeft al meteen aan dat mijn telefoon te nieuw is om Kies te gebruiken en dwingt me om Smart Switch te installeren! Stopt Samsung soms met Kies? En als alternatief wordt mij Smart Switch aangeboden, maar ik heb alles over Smart Switch gelezen en alles wat het probeert te doen is data van de ene telefoon naar de andere te zetten.. ook niet wat ik wil.

Ik een gebruik OS X El Capitan 10.11.3 i.c.m. een Samsung Galaxy S6 Edge 64GB