Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Allround laptop 1000-1200,-

Pagina: 1
Acties:

• Probydoby
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-11 08:24
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben een student en de laptop zal dus veel meegenomen worden, vaak in en uit mijn tas gehaald worden etc. Een lange batterijduur is fijn, maar hoeft niet persé langer te zijn dan 5-6 uur bij licht gebruik. Op het moment gebruik ik vooral mijn desktop voor gamen, maar binnenkort moet ik voor langere periodes naar het buitenland en zal mijn laptop dus moeten dienen als desktopvervanger. Dit betekent dat ik sowieso spellen als WoW, CS GO en Starcraft 2 wil kunnen spelen. En als het kan ook de nieuwere spellen als Tomb Raider, Fallout 4 op redelijke graphics. Daarnaast doe ik niet veel aan renderen oid. Het zwaarste programma wat gedraaid zal worden is Photoshop en wellicht heel incidenteel After Effects.

Wat is je budget?
Mijn budget is tussen de 1000,- en 1200,- euro. Dit kan eventueel opgerekt worden als dat wat oplevert. Ik wil namelijk echte en hele poos met deze laptop kunnen doen, denk 3+ jaar. En dan snap ik dat ik niet meer de triple A games op med/high kan spelen, maar hij moet het wel degelijk blijven doen en dan denk ik voornamelijk aan de bouwkwaliteit, touchpad/toetsenbord gebruiksvriendelijk en andere quality of life dingetjes.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Absoluut, zowel naar het buitenland als elke dag op de fiets naar college.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor elk merk, zolang het maar wel aan de bovenstaande eisen voldoet.

Ik doe al een tijdje research en mijn oog is gevallen op de Asus N551JX. Deze lijkt aan mijn eisen te voldoen. Ik wil overigens absoluut geen touch-screen, een een dvd-lezer hoeft ook niet. Wel is een SSD een must. Minimaal 256, of 128 in combi met een HDD van 1 terabyte.

Wat advies zou fijn zijn! Ik had de BBG van februari al gelezen maar daar kon ik niet zoveel mee.

Deze dus : pricewatch: Asus N551JX-CN311T

Hoewel hier dezelfde staat alleen dan "CN315T" geen idee wat het verschil is...

[ Voor 7% gewijzigd door Probydoby op 14-02-2016 16:19 ]