Ik zoek een?
Geluidsinstallatie. Neig naar het een en andere te hebben doorgelezen naar een receiver met 2 boekenplankspeakers. Een kant en klare 5.1 home cinema set zou ook kunnen, maar daar lees ik dus, vaak minder verhalen over.
Wat is je budget?
Maximale budget is echt 500 euro, liefst lager. Meer zit er als net werkende op dit moment echt niet in, mogelijk over 1/2 jaar wel. Idee was om mogelijk een redelijke receiver te kopen, met voorlopig twee goedkope speakers. Zo heb ik in ieder geval voorlopig beter geluid voor mijn tv en muziek (mijn eisen zijn echt niet zo hoog), en kan ik indien nodig nog altijd upgraden als het budget dat toelaat.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn tv (sony 43w755c), playstation 4, en om normaal muziek mee te luisteren. Mooiste zou natuurljk zijn als alles op elkaar reageert en met één afstandsbediening te bedienen is, maar zo niet, dan is dat ook niet zo gigantisch probleem.
Wat heb je zelf al gevonden?
Receivers:
Denon AVR-X1200W
pricewatch: Denon AVR-X1200W
Pioneer VSX-830-K
pricewatch: Pioneer VSX-830-K
Yamaha RX-V477
pricewatch: Yamaha RX-V477 Zwart
Andere mogelijkheid zou een home cinema setje zijn bijvoorbeeld:
Onkyo HT-S3705
pricewatch: Onkyo HT-S3705
Boxen
Edifier R1280T
pricewatch: Edifier R1280T (Bruin)
Dali Zensor 1
pricewatch: Dali Zensor 1 (Bruin)
Q Acoustics 3020
pricewatch: Q Acoustics 3020 (Matzwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is jullie advies in deze situatie?
Geluidsinstallatie. Neig naar het een en andere te hebben doorgelezen naar een receiver met 2 boekenplankspeakers. Een kant en klare 5.1 home cinema set zou ook kunnen, maar daar lees ik dus, vaak minder verhalen over.
Wat is je budget?
Maximale budget is echt 500 euro, liefst lager. Meer zit er als net werkende op dit moment echt niet in, mogelijk over 1/2 jaar wel. Idee was om mogelijk een redelijke receiver te kopen, met voorlopig twee goedkope speakers. Zo heb ik in ieder geval voorlopig beter geluid voor mijn tv en muziek (mijn eisen zijn echt niet zo hoog), en kan ik indien nodig nog altijd upgraden als het budget dat toelaat.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mijn tv (sony 43w755c), playstation 4, en om normaal muziek mee te luisteren. Mooiste zou natuurljk zijn als alles op elkaar reageert en met één afstandsbediening te bedienen is, maar zo niet, dan is dat ook niet zo gigantisch probleem.
Wat heb je zelf al gevonden?
Receivers:
Denon AVR-X1200W
pricewatch: Denon AVR-X1200W
Pioneer VSX-830-K
pricewatch: Pioneer VSX-830-K
Yamaha RX-V477
pricewatch: Yamaha RX-V477 Zwart
Andere mogelijkheid zou een home cinema setje zijn bijvoorbeeld:
Onkyo HT-S3705
pricewatch: Onkyo HT-S3705
Boxen