Hmm nieuw HDtje in me compu gehangen.. UDMA 100.. nu ding POST heeft gedaan en laat zien welke dingen welk IRQ hebben gekregen blijft hij iets van 10sec. hangen en boot dan vervolgens fijn verder.. Hij start op vanaf een UDMA 33 HDtje (win2k) wat vroeger altijd toppie ging.. maar nu met die UDMA blijft ie dus een poosje hangen.. Iemand een ID waarom?
detectie?
laat je detecteren, zo ja, normaal
heb je t ingesteld in de bios, zo ja, niet normaal
eeuh...ik heb het dus over de hd's
of je ide auto detection hebt gedaan
als je bij het booten laat zoeken, dan is het normaal....
alleen....wat wil je zeggen met dat udma 33 en udma100???
laat je detecteren, zo ja, normaal
heb je t ingesteld in de bios, zo ja, niet normaal
eeuh...ik heb het dus over de hd's
of je ide auto detection hebt gedaan
als je bij het booten laat zoeken, dan is het normaal....
alleen....wat wil je zeggen met dat udma 33 en udma100???
Nou UDMA 33 ding zit op gewone IDE bus en die UDMA 100 op de RAID ding gedoetje van die ASUS A7V. De bios enzo vind die schrijven vanzelf enzo. Maar zodra het ding Win2k gaat opstarten.. nog voor dat windows zegt bezig met starten (ofzo) wacht hij 10 seconde en gaat dan pas weer verder.
Dat ligt aan je Promise ata100 Controller en is normaal voor de A7V, zorg dat je de nieuwste BIOS updates en drivers hebt, dan valt het wel mee
Verwijderd
ikke heb ook een ASUS A7V133 raid
met een athlon 1.2GHZ en 30GIG ATA100
ik heb de bios versie 1005A en ik heber geen problemen mee download ze ook eens
:P:P
met een athlon 1.2GHZ en 30GIG ATA100
ik heb de bios versie 1005A en ik heber geen problemen mee download ze ook eens
:P:P
ik heb dus zelf ook problemen gahad met mun a7v en mun ata100 connector, maar de oorzaak was dus dat mun sb live kaart in pci slot 4 zat. Dat was dus op te lossen door de nieuwste bios te flashen (1007). Daarna deed ie het perfect
Pagina: 1