Vraag - MG279Q RMA via asus of via de webwinkel?

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb laatst een MG279Q monitor gekocht via een webwinkel deze had erg veel last van backlight bleed en heb hem daarom maar meteen teruggestuurd. Het duurde een tijdje voordat de tweede eraan kwam deze had veel minder last van backlight bleed maar er zit stof achter het scherm wat erg irritant is. Als dit in een hoekje zat had ik de monitor gehouden maar het zit links midden.
Mijn vraag is nu wat kan ik het beste doen RMA via asus of via de webwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Direct via de fabrikant is in de regel sneller, als deze tenminste directe RMA's van consumenten accepteert.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
spone schreef op zondag 14 februari 2016 @ 00:25:
Direct via de fabrikant is in de regel sneller, als deze tenminste directe RMA's van consumenten accepteert.
Het enige waar ik bang voor ben is als asus na een paar keer stopt met het ruilen van de monitoren en ik hem dan niet meer retour kan brengen via de webwinkel. Heb jij ervaring met asus RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je garantie loopt via de winkel, niet via de fabrikant.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 14 februari 2016 @ 00:31:
Je garantie loopt via de winkel, niet via de fabrikant.
Hm oke dus toch maar terugsturen naar de webwinkel. Jammer weer een week wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:29

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit hoort natuurlijk in Shopping Forum thuis. Echter verwachten we ook daar meer eigen onderzoek en input. Vandaar een slotje en geen move.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.