Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

gezocht screen capturing software die automatisch stopt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• saken
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-11 17:03
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar software om een filmpje in full screen te recorden en die automatisch stopt na een X aantal minuten / of als het scherm op zwart gaat bij einde filmpje (nog handiger).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Fraps (werkt niet zo goed hierbij)

Alle reacties

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:18

Zerora

Ik Henk 'm!

Camtasia kan dat volgens mij.

https://www.techsmith.com/camtasia.html

Is van dezelfde makers als Snagit, een andere screen capture tool. Camtasia is meer geschikt zijn voor video, waar Snagit dat niet is.

[ Voor 48% gewijzigd door Zerora op 14-02-2016 00:30 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 20:41
Open Broadcaster Software is gratis en heeft zeer veel opties. Je kunt zelfs in verschillende lagen capturen.

Of het mogelijk is om op een bepaalde tijdstip te stoppen met opnemen durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maar het programma is freeware en ik ben er zeer over te spreken.

Mijn YouTube Channel

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:03

D4NG3R

kiwi

:)

Vanilla OBS heeft die mogelijkheid niet, geen idee of er plugins zijn waar je een tijd in kan vullen maar die kans is groot.

Wat is je uiteindelijke doel? Wat wil je precies gaan opnemen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• saken
Bedankt voor de reacties iedereen. Heb inmiddels via een aantal PB's met Zeror een andere oplossing gevonden voor m'n probleem. Jullie kunnen dit topic sluiten :-)

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

saken schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:33:
Bedankt voor de reacties iedereen. Heb inmiddels via een aantal PB's met Zeror een andere oplossing gevonden voor m'n probleem. Jullie kunnen dit topic sluiten :-)
Misschien kun je je probleem en oplossing dan nog even delen? Dan hebben anderen in de toekomst er misschien ook wat aan ;)

Gestoord word je toch...

• saken
Trucker Her schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:36:
[...]

Misschien kun je je probleem en oplossing dan nog even delen? Dan hebben anderen in de toekomst er misschien ook wat aan ;)
Niet zozeer een oplossing op mijn beginvraag; maar de bron files downloaden ipv recorden.

[ Voor 11% gewijzigd door saken op 15-02-2016 18:43 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het een vaste bron is dan kan dat idd. Met een live verbinding is dat wat lastiger.
Ik gebruik zelf regelmatig Snagit. Weet alleen niet of die na x tijd kan stoppen.
Overigens heeft Torch webbrowser een ingebouwde media download knop. Werkt een stuk makkelijker dan een clipconverter oid ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dit lijkt mij meer iets voor CSA, vandaar dat ik het topic verplaats.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1