Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21
Hallo ik heb van mijn zolder een doos met oude kaku spullen gehaald om toch maar eens in gebruik te gaan nemen (ongebruikt). Ik heb een drietal acdb-6500bc, deze is dus om achter mijn bestaande deurbel te monteren op de bestaande bedrading die nu in mijn oude bel gaat. Nu is dit duidelijk en niet echt moeilijk..

Probleem is dat ik twijfel of de drie acdb-6500bc units defect zijn of ik gewoon pech heb met batterijen.. Ik heb d'r kaku bel in het stopcontact gedaan en de batterij in de acdb-6500bc unit gedaan en de learn knop op me ontvanger ingedrukt (knippert) daarna wilde ik de twee draadjes tegen elkaar doen om een zending te sturen zodat hij gekoppeld wordt. Dit werkte de eerste keer en kom ren paar keer bellen door de draadjes tegen elkaar te doen. Ineens werkt deze methode niet meer en dacht de batterij zal wel leeg zijn.. Ik bij de gamma nieuwe Duracell a23 batterijen gehaald maar ook hier werkt het niet mee. Deze batterijen in me kaku remote met display geprobeerd maar ook het display gaat niet aan met de nieuwe batterijen..