micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik neem aan dat je een IDE speler hebt.
Staat udma aan?
Als je speler aan de zelfde ide kabel hangt als je HD kan je nog proberen 2 verschillende kabels te proberen.
Verder, verander de grootte van het supplementair cache geheugen
Staat udma aan?
Als je speler aan de zelfde ide kabel hangt als je HD kan je nog proberen 2 verschillende kabels te proberen.
Verder, verander de grootte van het supplementair cache geheugen
Divide and conquer.
Heb al dma geprobeerd, hielp nix. Ook synchronisatie ofzoeits, hielp ook niet. any suggestions?
micheljansen.org
het is trouwens een mitsumi drive
micheljansen.org
Dit probleem heeft waarschijnlijk te maken met de IDE-aansluiting van je CD-ROM in combinatie met je HD. Waarschijnlijk heb je de volgende indeling:
Primair master = HD
Primair slave = CD-ROM
Op het moment dat je de CD-ROM aanspreekt, heeft de HD dus minder datatoevoer. Simpele oplossing is dan ook:
Zet je CD-ROM op secundair master, zodat zowel je HD als je CD-ROM over een eigen IDE-kanaal beschikken.
Gr. Paul
Primair master = HD
Primair slave = CD-ROM
Op het moment dat je de CD-ROM aanspreekt, heeft de HD dus minder datatoevoer. Simpele oplossing is dan ook:
Zet je CD-ROM op secundair master, zodat zowel je HD als je CD-ROM over een eigen IDE-kanaal beschikken.
Gr. Paul
Verwijderd
Dat zit er wel in jah, maar op zich zou het moeten werken.Op vrijdag 22 juni 2001 13:29 schreef TweakersOnly het volgende:
Dit probleem heeft waarschijnlijk te maken met de IDE-aansluiting van je CD-ROM in combinatie met je HD. Waarschijnlijk heb je de volgende indeling:
Primair master = HD
Primair slave = CD-ROM
Gr. Paul
Mocht het nog niet werken, probeer dan ff de ultime oplossing FORMAT C:
dat had ik al zo staan...Zet je CD-ROM op secundair master, zodat zowel je HD als je CD-ROM over een eigen IDE-kanaal beschikken.
format c: is geen optie, hij deed het al bij m'n verse installatie...
micheljansen.org
heb alle opties geprobeerd en hij doet 't nog steeds
iemand die mij kan helpen?
micheljansen.org
FORMAT/Q C: is snellerOp vrijdag 22 juni 2001 13:45 schreef TheProspector het volgende:
[..]
Dat zit er wel in jah, maar op zich zou het moeten werken.
Mocht het nog niet werken, probeer dan ff de ultime oplossing FORMAT C:
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
zie reply van TweakersOnly
dat is ZEKER het probleem in jouw systeem
(ik heb hetzelfde gehad)
dat is ZEKER het probleem in jouw systeem
(ik heb hetzelfde gehad)
edit:
koop anders een verse cd-drive
koop anders een verse cd-drive
dat is ZEKER niet het probleem, want ik zei dus al dat m'n cd-rom secondary master is en m'n hdd primary master.dat is ZEKER het probleem in jouw systeem
(ik heb hetzelfde gehad)
(zitten dus niet op hetzelfde kabeltje)
ik heb nog wat uit zitten proberen, en nu werkt het uiteindelijk. tnx voor de nuttige reply's
micheljansen.org
Pagina: 1