Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een dual sim smartphone.
Nu twijfel ik tussen die 3 smartphones.

- oneplus 2
- Honor 5x
- Sony m4 dual

Welke raden jullie aan?
(Voor ongeveer 4 jaar gebruik)

De 5x en oneplus hebben nogal een groot scherm vind ik.
Past 5,5 inch in je broekzak?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:39
Ik heb een 5,7 inch Lumia 950XL en die past in zowel mijn jeans als pantalons, maar ik moet hem soms voor autorijden wel enigszins bijdraaien om comfortabel in de zak te passen.
Overigens is een 5,7 Lumia 950XL net zo groot als een iPhone 6s plus met 5,5 inch scherm, dus schermformaat zegt niet alles.

Gezien je voor 4 jaar wil gaan, moet je kijken naar software updates, met name beveiligingsupdates, of naar custom roms.

Verwijderd

Topicstarter
Is de oneplus 2 dan een goeie keuze?

Verwijderd

De Oneplus 2 zal normaal het langst updates moeten krijgen. Omdat het Oxygen OS 2 dichtst bij de oorspronkelijke Android staat.
Als 5,5inch te groot is, kijk eens naar de Nexus 5X, 5,2inch scherm en van Google komende, zal ie altijd het eerst en ook het langst updates krijgen.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2016 17:58 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten, de TS geeft net als in zijn vorige topic niet aan wat hij zelf al heeft gedaan om een toestel selectie te maken. Op deze manier blijft er weinig over om serieus over te discussiëren. Helaas voor hem, een slotje...

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.