Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op mijn laptop altijd met veel verschillende programma's bezig. Ik zoek dus een laptop die dat aan kan. Minimaal i5, maar bij voorkeur een i7.
Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 2000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dat gaat zeker vaak gebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Ik ben op zoek naar een krachtige laptop om veel taken tegelijk te kunnen uitvoeren.
Schermformaat minimaal 13 inch, maar het liefst iets groter.
Daarnaast zou ik graag hebben dat het touchscreen is en een 3G module bevat. Ook een ethernet aansluiting is een pre.
Ik wil de laptop ook als tablet kunnen gebruiken, vandaar de wens van het touchscreen.
Snel opstarten en licht gewicht zijn daarnaast ook wensen.
De mogelijkheid om een dockingstation aan te sluiten is ook erg belangrijk.
Ik heb zelf al gekeken naar de Lenovo Yoga, maar mis daar de 3G module en ethernet aansluiting. Ik heb al veel gezocht, maar niet helemaal gevonden wat ik echt zoek. Hopelijk heeft iemand nog goede suggesties of creatieve oplossingen.
Alvast bedankt.
Ik ben op mijn laptop altijd met veel verschillende programma's bezig. Ik zoek dus een laptop die dat aan kan. Minimaal i5, maar bij voorkeur een i7.
Wat is je budget?
Tussen de 1000 en 2000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dat gaat zeker vaak gebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee
Ik ben op zoek naar een krachtige laptop om veel taken tegelijk te kunnen uitvoeren.
Schermformaat minimaal 13 inch, maar het liefst iets groter.
Daarnaast zou ik graag hebben dat het touchscreen is en een 3G module bevat. Ook een ethernet aansluiting is een pre.
Ik wil de laptop ook als tablet kunnen gebruiken, vandaar de wens van het touchscreen.
Snel opstarten en licht gewicht zijn daarnaast ook wensen.
De mogelijkheid om een dockingstation aan te sluiten is ook erg belangrijk.
Ik heb zelf al gekeken naar de Lenovo Yoga, maar mis daar de 3G module en ethernet aansluiting. Ik heb al veel gezocht, maar niet helemaal gevonden wat ik echt zoek. Hopelijk heeft iemand nog goede suggesties of creatieve oplossingen.
Alvast bedankt.