Was jij nog van plan een dagje langs te komen om het goed te maken?Griffx schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Ja das waar, jammer dat IB een week te vroeg kwam voor jullie.
PSN: Houtvlot
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Was jij nog van plan een dagje langs te komen om het goed te maken?Griffx schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Nope ik sla over, moet moet de kinderkamer aan de slagdinges schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Was jij nog van plan een dagje langs te komen om het goed te maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Griffx op 29-02-2016 15:54 ]
Ajoh denk dat we het druk zat krijgen 3x VoG 3x Crota 3x King's Fall 3x Poe 32, 34 Skolas. Nightfalls, daily's.Griffx schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Gij krijgt ut nog donders druk.Crashhill schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:50:
[...]
Ajoh denk dat we het druk zat krijgen 3x VoG 3x Crota 3x King's Fall 3x Poe 32, 34 Skolas. Nightfalls, daily's.
En na 5x 8-0 weer een lighthouse proberen te halen
PSN - M4uSzi // -
Houtvlot doet toch geen IB/PVPGriffx schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Ik ben te laat waarschijnlijkVerwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:54:
1 voor trials gezocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 29-02-2016 19:49 ]
I served in a company of heroes.
Nog nodig?Pinjataaa schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:46:
We hebben 1 plek vrij voor de hard raid vanaf de zusjes.
Iemand interesse? Ong. 20:00 starten we.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ja kan nog, we wachten nog op iemand dus doe maar rustig aan :-)
[ Voor 15% gewijzigd door Pinjataaa op 29-02-2016 20:00 ]
Oh wat gek, jullie hebben daar normaal echt nooit last van toch?steffeh schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:33:
Nou dat was de laatste keer trials, wat een ongelofelijk stomme matchmaking waardoor het totaal niet meer speelbaar is. /rant
pakketje van rank 4? lol.DarkElement schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:13:
Leuke sniper roll gekregen voor PVE in IB(Hand Laid Stock, Triple Tap & Firefly), ook de Rocket Launcher en alles qua gear (geen wapens behalve bovenstaande sniper) behalve een helm is gedropt.
Misschien morgen nog even voor de helm en anders de volgende keer meer gelukWel m'n pakketje van Rank 4 geskipt jammer genoeg
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
KloptAlexMar schreef op maandag 29 februari 2016 @ 22:40:
[...]
Oh wat gek, jullie hebben daar normaal echt nooit last van toch?
Ja ik had ingame al mijn bounties ingeleverd en ging van 3.5 in 1x naar 5
[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 01-03-2016 05:03 ]
PSN: Brwmaster
Nop. Alleen op rank 3 en rank 5DarkElement schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 05:01:
[...]
Ja ik had ingame al mijn bounties ingeleverd en ging van 3.5 in 1x naar 5dus geef rankup package gehad van 3>4
Of krijg je dat sowieso niet? Nooit echt ib gedaan voor vandaag. Hoogste was vorig jaar ergens rank 2.
PSN - M4uSzi // -
En Dark maar wachten bij die saladin op zijn rank 4 pakketje.
Je hebt een char verwijderd, nieuwe aangemaakt en toen de 1k yard gekregen van de quest?Griffx schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:50:
[...]
En Dark maar wachten bij die saladin op zijn rank 4 pakketje.
Vandaag weer naar de tower en maar wachten en wachten![]()
Yeeh het kostje je je warlock maar eindelijk mijn 1000Yard met firefly en shortgaze
Ja klopt, was het zat om steeds shotguns te krijgen uit de legendary special engrams.steffeh schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Je hebt een char verwijderd, nieuwe aangemaakt en toen de 1k yard gekregen van de quest?
Ja jammer genoeg ging het wat langzaamBr3wmaster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 08:31:
Gister leuke avond gehad. Raid was fantastisch helaas Oryx niet kunnen killen ivm tijd. Hebben jullie hem nog wel afgemaakt? Hoop dat ik een volgende keer ook hem nog even neer kan leggen
Nog bedankt voor de gezellige avond jongens!
[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 01-03-2016 09:41 ]
Hoop dat we hem nog een keer kunnen doen. Inderdaad denk dat door oa mijn waardeloze jumps eea wel aardig vertraagd is. Vooral in het begin bij die ships .. wat een drama was dat lol xDCrashhill schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:40:
[...]
Ja jammer genoeg ging het wat langzaam. Alhoewel Totems, Warpriest en Golgoroth wel redelijk snel gingen. Dochters uiteindelijk ook toen er 2x achter elkaar een pro moest jumpen. (De jump puzzels gingen alleen wel tergend langzaam
hahaha)
Daclan had alleen wat moeite met springen. Die moet denk ik nog een paar keer de jumppuzzels doen en zijn "jump" oefenen, niet te vergeten dat hij zijn jump ook kan onderbreken
.
Oryx ging ook niet dramatisch slecht. 2 - 3 rondes extra oefenen en we zouden hem wel plat kunnen krijgen.
PS: DaclanFix je headset
Super van de professionals om ons zo geduldig door het het verhaal heen te pratenBr3wmaster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Hoop dat we hem nog een keer kunnen doen. Inderdaad denk dat door oa mijn waardeloze jumps eea wel aardig vertraagd is. Vooral in het begin bij die ships .. wat een drama was dat lol xD
PSN: daclan, ED: CMDR Dellcore
Ja absoluut ze hadden behoorlijk wat geduld haha. Waren wel gezellige gastendakara schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:04:
[...]
Super van de professionals om ons zo geduldig door het het verhaal heen te praten![]()
Troost je, het waren vooral mijn waardeloze jumps waardoor het zo traag gingIk kreeg pas in het allerlaatste stuk door dat je jumps kunt onderbreken
Ik ga flink m'n jump oefenen en ff kijken wat er met die headset aan de hand is. Normaliter deed die het altijd wel goed maar gisteravond om de een of andere duistere reden niet.
automation fanboy
Moet zeggen dat ik het helemaal niet zo wazig vond eerlijk gezegd. Was toch wel vrij duidelijk wat we moesten doen wat mij betreftCrashhill schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:40:
Geduldig,het was nog nooit zo een wazige uitleg en eigenlijk hadden we de totems in 1x, warpiest 2x (zonder challenge), 1x Golgo.
Doe is lief Leip0Punkbuster schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:28:
Die gasten van TUIG gezellig? beetje lastige eppies
PSN - M4uSzi // -
Just grow old with grace
Verwijderd
Ik kan evt wel meeGriffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:14:
Vanavond iemand zin om voor de Grasp te farmen vanaf een uurtje of 21:00?
Ik zoek er 2 met exotic zwaarden.
[ Voor 19% gewijzigd door Silverscope op 02-03-2016 10:32 ]
Just grow old with grace
Dus het is tegenwoordig maar 1 dagje per week dat destiny aan staat..
Nee hoorbrambest schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:42:
[...]
JE LEEFT NOG!!!brambest schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:42:
[...]
In Destiny?Crashhill schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Nee hoormaar ja met een LAN party heb je snel 16-20 uur gametijd
Ja, ik leef nog inderdaad, maar niet meer in Destiny
Nee, bijna iedereen is het nu zatbrambest schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:44:
[...]
In Destiny?
[...]
Ja, ik leef nog inderdaad, maar niet meer in Destiny. Ik vraag me af, of het ook nog wel waard is, om er nu nog in te stappen..
Destiny zat, niet liegen Arthur. Als er een VoGje wordt gedaan ben jij er altijd gewoon bij.dinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:46:
[...]
Nee, bijna iedereen is het nu zat
Wacht nog even tot de volgende uitbreiding
Dus je hebt eigenlijk helemaal geen zin in de LANdinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:59:
BIJNA iedereen zeg ik toch
Maar ja, ik ben het ook grotendeels zat, op Vog/Skolas na
Dat klopt ook!
[ Voor 92% gewijzigd door dinges op 02-03-2016 14:23 ]
PSN - M4uSzi // -
[ Voor 6% gewijzigd door M4uSzi op 02-03-2016 14:51 ]
PSN - M4uSzi // -
Even een bumpje, nog iemand zin om te farmen bij gebrek aan beterGriffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:14:
Vanavond iemand zin om voor de Grasp te farmen vanaf een uurtje of 21:00?
Ik zoek er 2 met exotic zwaarden.
Als Grasp farmen het leukste is wat je nog kan doen moet je misschien een keer een ander spel opstartenGriffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:39:
[...]
Even een bumpje, nog iemand zin om te farmen bij gebrek aan beter
VoG is leukerdinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:47:
[...]
Als Grasp farmen het leukste is wat je nog kan doen moet je misschien een keer een ander spel opstarten
M4uSzi schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:24:
Vanavond 1900 HM raid we zoeken nog 1 man.
Graag ervaring om even lekker door heen te gaan.
- M4uSzi
- NLRev0lution
- Maciejk8
- CinCilly
- Baron
- Libbes1979
PSN: libbes1979
Kom op mensen wie komt onze clan versterken!!WhateverSuitsU schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:59:
Wij zijn nog op zoek naar 1 xbox speler om te starten met Raids. We zijn beginners op dat gebied en op zoek naar iemand die of ervaren is (en geduld heeft) of iemand die ook beginner is en dan gaan we er samen ook wel uit komen. We hebben nu een solide team van 5 en veelal in de avonden/weekend online.
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Ik kan wel, hoe laat?Griffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 14:39:
[...]
Even een bumpje, nog iemand zin om te farmen bij gebrek aan beter
Just grow old with grace
Dit is nieuws? Je hoeft het niet te spelen als je het niet leuk vind hoor.PSYVIRII schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 16:50:
Destiny: Eat, Sleep, Grind, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat, Repeat.
Ja, beetje zure reactie! Beetje vergelijkbaar met dezeVerwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:16:
[...]
Dit is nieuws? Je hoeft het niet te spelen als je het niet leuk vind hoor.
Prima deluxe!
Just grow old with grace
Forum op tweakers is nog behoorlijk positief over destiny. Op het bungie forum is het 99% negatiefdinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:20:
[...]
Ja, beetje zure reactie! Beetje vergelijkbaar met deze
PSN: PSYVIRI (aka Lootking) | Inglourious Guardians NL (Platoon: Inglourious Guardians)
Reddit is ook 1 grote zoutvlaktePSYVIRII schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:27:
[...]
Forum op tweakers is nog behoorlijk positief over destiny. Op het bungie forum is het 99% negatief
Reddit is 1 grote flamewar.
Speelden we maar weer eens in een fireteam!Griffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:32:
Ach vermaak me nog prima met Destiny, zeker als we in een fireteam spelen.
Voeg me maar toe gt:sekeroglanWhateverSuitsU schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:59:
Wij zijn nog op zoek naar 1 xbox speler om te starten met Raids. We zijn beginners op dat gebied en op zoek naar iemand die of ervaren is (en geduld heeft) of iemand die ook beginner is en dan gaan we er samen ook wel uit komen. We hebben nu een solide team van 5 en veelal in de avonden/weekend online.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Als ik destiny haal voor de xbox, dragen jullie me dan tot lvl 40 + respectabele lightlevel?WhateverSuitsU schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:59:
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik kan eventueel mee tot 20:30. Niet heel veel ervaring, maar kan goed springen, luisteren, schieten en 309 lightDarkElement schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:29:
2 man gezocht voor King's Fall HM om 19:00 graag 310+/ervaring voor een vlotte run
Just grow old with grace
[ Voor 23% gewijzigd door DarkElement op 02-03-2016 17:39 ]
Join ons dan vanavond bij Omnigull, heb wel deze week wel tijd voor een VOG of Crota.
Ik speel geen destiny tot de LAN, en daarna heb ik waarschijnlijk ook genoeg gespeeld voor een weekGriffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:05:
[...]
Join ons dan vanavond bij Omnigull, heb wel deze week wel tijd voor een VOG of Crota.
Dus al we je dinsdag uitnodigen voor een Skolas en VoG dan join je ons nietdinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:10:
[...]
Ik speel geen destiny tot de LAN, en daarna heb ik waarschijnlijk ook genoeg gespeeld voor een week
Daarna division!dinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:10:
[...]
Ik speel geen destiny tot de LAN, en daarna heb ik waarschijnlijk ook genoeg gespeeld voor een week
euh... De week eindigt op dinsdag 10:00! Dus 's avonds join ik natuurlijk wel!Griffx schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:15:
[...]
Dus al we je dinsdag uitnodigen voor een Skolas en VoG dan join je ons niet
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Pinjataaa op 02-03-2016 19:30 ]
Ik kan een uurtje mee?Pinjataaa schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:58:
Nog 2 plekken vrij voor hard mode.
Ervaring zou fijn zijn.
Starten om 20:00.
Just grow old with grace
* M0nkeymen zoekt zijn spaanse dansschoenen alvastdinges schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:17:
[...]
euh... De week eindigt op dinsdag 10:00! Dus 's avonds join ik natuurlijk wel!
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Sorry voor de off-topic maar ik zit ook in dubio. Bij Bart Smit krijg je 4 gear sets voor €58.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 18:38:
Is dat pre-order pakket van The Division het waard om te pre-orderen, of is dat nog niet bekend?
Wil hem waarschijnlijk wel kopen, maar weet niet of er meer dan the Dark zone om te spelen komt. Had namelijk hetzelfde toen destiny uitkwam en toen bleek er veel te weinig content te zijn.
PSN: Timmehhh84
DealNLRev0lution schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:37:
[...]
Als ik destiny haal voor de xbox, dragen jullie me dan tot lvl 40 + respectabele lightlevel?
hmm, belofte maakt schuld.. zijn er nog mooie aanbiedingen voor de One?
[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 03-03-2016 09:55 ]
Trekt mij totaal niet, verschillende filmpjes bekeken maar het pakt me niet.-Timmehhh- schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:01:
[...]
Sorry voor de off-topic maar ik zit ook in dubio. Bij Bart Smit krijg je 4 gear sets voor €58.
Zeer kleine meerprijs voor dat spul. Ga em denk ik wel bestellen want zie wel potentie in het spel.
No problem, mayb next time :-)DarkElement schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:08:
Sorry dat ik niets liet horen Silver! Hadden maar 5 man dus we gingen pvpen, was me even ontschoten je een berichtje te doen
Just grow old with grace
Heb mijn warlock nog niet op lvl 40 dus kan je vanaf het begin helpen ;)! En welkom alvast bij de clan ;)!NLRev0lution schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:37:
[...]
Als ik destiny haal voor de xbox, dragen jullie me dan tot lvl 40 + respectabele lightlevel?
Shit, vergeten te reageren.
Huh. Heb je nu een Xbox One met Destiny gekocht? Of ook andere spellen? Er zijn zoveel andere leuke spellen op de One. Toch? TOCH?NLRev0lution schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:43:
[...]
hmm, belofte maakt schuld.. zijn er nog mooie aanbiedingen voor de One?
GT is: NLRev0lution, vanavond ff downloaden
Ach alle games lopen tegen dit probleem aan, ook niet erg opzich, Division zal door een hoop speler ook na een week/maand weer aan de kant gedropt worden.steffeh schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:52:
[...]
Huh. Heb je nu een Xbox One met Destiny gekocht? Of ook andere spellen? Er zijn zoveel andere leuke spellen op de One. Toch? TOCH?
Maar over zout. Hier zitten nu vooral veel nieuwe spelers. Nu PVP echt compleet kapot is, is er echt niets meer te doen. SBBM is een kindje van Bungol wat voor geen ene meter werkt, maar ze zijn de trots om er ook maar iets aan te doen of er überhaupt een melding over te maken. Iets met een neus en bloeden.
Dat Reddit een zoutvlakte is, zou dat niet komen omdat daar de 'harde kern' zich bevindt en het spel alsnog 3+ uren per dag spelen, maar de content al driedubbel op is. Het spel is ook niet gemaakt voor zoveel speeluren voor een lange(re) periode, maar goed.
Division incoming, dag lieve jongens!
[ Voor 7% gewijzigd door Griffx op 03-03-2016 12:04 ]
Als je der nog 1 zoekt wil ik wel.
PSN - M4uSzi // -
Ik kan eventueel ook later nog ff een uurtje aanschuiven. Ben rond 22:30 online.
Just grow old with grace
Nee helemaal niet hoor. Maar blijkbaar is er ergens een verwachtingspatroon ( dan wel gecreëerd door Bungie, dan wel door de spelers ) dat het spel onbeperkt speelbaar is in alle situaties. Natuurlijk kan dit niet het geval zijn. Maar de laatste tijd komen ze met flauwe evenementen aanzetten om spelers zoet te houden. Eigenlijk is het te zot voor woorden dat mensen oude raids in 320 vorm willen zien. Natuurlijk zijn die raids erg leuk, maar het is de omgekeerde wereld. De honger om iets te kunnen spelen wat je goede gevoel ( verslaving? ) voedt blijkt hierin dus sterker. Dat is verder natuurlijk prima, maar de koek is nu echt helemaal op voor year 1 en 2 players die het veel hebben gespeeld, de warmhouders werken niet meer.Griffx schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Ach alle games lopen tegen dit probleem aan, ook niet erg opzich, Division zal door een hoop speler ook na een week/maand weer aan de kant gedropt worden.
SBBM ben ik met je eens, dat is een gedrocht wat Bungie gewoon niet onder ogen wil zien, andere games zijn binnen een week aangepast onder de druk van de community, ik snap niet dan Bungol perse dit wil door drammen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq