Betalende stream voetbal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-04 01:17
Beste,

Ik ben aan het kijken naar een betalende stream om voetbal te zien.
Ik had al gekeken naar http://www.foxsports.nl/. Is enkel mogelijk vanuit Nederland ( ik ben Vlaming ).
Zijn er mensen die via een andere site streams bekijken ? Ik wil betalend want ik wil goede kwaliteit :-).
Via kodi kijk ik al jaren maar ben het wat beu aan het worden dat soms plugins niet meer werken of dat ik een kwartier moet zoeken naar goede streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
aangezien het niet legaal is zal je hier het antwoord niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Friespeuk schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:14:
aangezien het niet legaal is zal je hier het antwoord niet krijgen.
Hij vraagt toch naar een betaalde stream? Volgens mij is daar niets illegaals aan.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Betaald en legaal zijn niet automatisch gelinkt. Het zal moeten gaan om een bron die de rechten heeft om Eredivisie voetbal te mogen streamen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:03
Is contact opnemen met FOX geen optie? Zij zullen je vast wel iets kunnen aanbieden of kunnen vertellen hoe je vanuit België kunt kijken.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Mosin schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:22:
Is contact opnemen met FOX geen optie? Zij zullen je vast wel iets kunnen aanbieden of kunnen vertellen hoe je vanuit België kunt kijken.
Kan ik FOX Sports ook in het buitenland bekijken via internet?
Vanwege de afspraken over de buitenlandrechten kun je FOX Sports alleen in Nederland ontvangen. Het is dus niet mogelijk om live wedstrijden of video’s in het buitenland te bekijken via www.foxsports.nl of de FOX Sports NL-apps.
Als je een buitenlands IP-adres hebt, terwijl je in Nederland woont, kun je helaas ook geen FOX Sports via internet kijken. Vraag uw lokale aanbieder voor de mogelijkheden in uw regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:03
Ja, dat begrijp ik.
Maar als er geen andere opties zijn, kun je toch niet legaal kijken? Aangezien je tegenwoordig met al die licenties te maken hebt. De enige weg is contact opnemen met je provider, zoals in het bericht staat.

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 13-02-2016 15:29 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waturus
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Dat doen we dus niet.

[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-02-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
gambieter schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:20:
Betaald en legaal zijn niet automatisch gelinkt. Het zal moeten gaan om een bron die de rechten heeft om Eredivisie voetbal te mogen streamen.
Inderdaad, ben al sites tegengekomen die het tegen betaling aanbieden maar die zelf niet legaal zijn.
Ik zou echt zo'n alternatief willen als fox sports nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Mosin schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 15:22:
Had ik al gedaan :-)

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor de late reactie op uw e-mail. Door grote drukte waren wij helaas niet in staat uw bericht eerder te beantwoorden.

In verband met de uitzendrechten is het helaas niet mogelijk om FOX Sports buiten (geografisch) Nederland te bekijken.

De rechten in het buitenland liggen namelijk bij (buitenlandse) andere voetbalzenders.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice FOX Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Ik heb geen TV abbo bij mijn provider. Ook niet nodig, ik zie alles via streams.
Ik behelp me altijd met Kodi en nog wat plugins en meestal heb ik wel een HD stream voor premier league.
Voor 10 - 15 euro per maand zou ik wel een abonnement willen nemen.
Fox sport nl is mogelijk via vpn vermoed ik. Ik heb ook een vpn voor netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Wel grappig eigenlijk hoeveel illegaal aanbod er is en hoe weinig legaal aanbod .. via internet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44

InFamous

excommunicado

VPN huren in Nederland en dan via de VPN Foxsports kijken geen mogelijkheid?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
InFamous schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:32:
VPN huren in Nederland en dan via de VPN Foxsports kijken geen mogelijkheid?
Ja ik heb een vpn bij airvpn. Connectie met Nederland is heel heel goed.
Da's nog een alternatief dat ik zeker ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb Foxsports ook opgezegd om die reden. Ben veel in buitenland en men blokkeert actief VPN. De VPN die de ene week werkt, werkt de week erna niet meer. Ik had geen zin in kat en muis spelletjes. Dus nu betaal ik niet meer en kijk illegaal zonder die problemen. Ongelooflijk eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 13-02-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 08:18

Wokschotel

Op 6 wielen

PWM schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 18:34:
Ik heb Foxsports ook opgezegd om die reden. Ben veel in buitenland en men blokkeert actief VPN. De VPN die de ene week werkt, werkt de week erna niet meer. Ik had geen zin in kat en muis spelletjes. Dus nu betaal ik niet meer en kijk illegaal zonder die problemen. Ongelooflijk eigenlijk.
In zo'n geval zou ik thuis een Synology of iets anders met vpn servermogelijheden neerzetten, dan moet het gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Yarisken. je hebt nu vier posts achter elkaar gemaakt. Gelieve je laatste post aanpassen als je iets wil toevoegen.

Verder mag ik er in het algemeen op wijzen dat het niet de bedoeling is om methoden hoe je beveiliging van copyrightmateriaal te omzeilen te bespreken. Een VPN is een schemergebied. Gezien de inspanning van de topicstarter om een legale wijze te vinden blijft dit topic voorlopig open. Maak er alleen geen illegaal stream topic van.

Zie algemeen beleid.
Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 20% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-02-2016 18:44 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
Sorry Daniel, mijn laatste post :-).
Ik heb een account genomen bij foxsports.nl . Ik ben wel verplicht mijn vpn te gebruiken maar nu heb ik een gegarandeerde kwalitatieve stream wanneer ik ook wil kijken.
Bedankt allemaal voor het meedenken.
Pagina: 1