Hallo techneuten,
Huidige systeem
Ik heb al 6 jaar een systeem in bezit, welke ik in elkaar heb laten zetten. Hieronder volgt de setup:
Situatieschets
Toen ik het bovenstaande systeem had aangeschaft was ik opeens een fanatiek gamer. Spellen die ik toen speelde waren warrock, gunz, trackmania, COD BO, GTA SA. Deze games speelde ik op een HP pavalion W2007 20'' monitor. Dit verliep prima. Sinds 2 jaar heb ik een Asus Monitor PB298Q 29" aangeschaft i.v.m. mijn studie. Op COD BO, GTA SA na werken de games van toen nog steeds goed. Echter zijn deze oud en zijn er nu veel mooiere games. Bij COD BO, GTA SA en ook bij SniperElite crasht mijn pc na een half uur spelen. Ook op een lagere resolutie.Ik maak ook gebruik van de softwarepakketten Matlab, Labview, Multisim en Autocad. Deze softwarepakketten werken met mijn huidige systeem prima.
Aanleiding upgrade
Ik wil het game weer oppakken en wil daarom mijn systeem upgrade of als het echt nodig is vervangen. Games die ik wil spelen zijn COD BO3 en GTA V (blijven vette games!).
Prijs
+/- 500 euro voor een upgrade
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik denk de volgende componenten te kunnen hergebruiken. Als ik dit beter niet kan doen hoor ik dat ook graag.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk in eerste instantie een snellere videokaart. Of ik daarnaast ook nog andere componenten moet vervangen hoor ik graag van jullie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Maakt me niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee, daar gaat het spul alleen maar sneller kapot van
Wat verwacht je van ons?
Antwoord op de vraag: "upgrade of nieuw systeem"
Componenten upgrade tot zo ver 13-2-2016
Hergebruik
Nieuw aan te schaffen
Huidige systeem
Ik heb al 6 jaar een systeem in bezit, welke ik in elkaar heb laten zetten. Hieronder volgt de setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X6 1055T Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock 880G Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
1 | XFX Radeon HD 6850 1GB | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Elite 370 | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus PB298Q Zwart | € 406,- | € 406,- |
1 | Scythe Big Shuriken 2 Rev. B | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Kingston KTD-XPS730AS/2G | € 30,- | € 30,- |
1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 22,- | € 22,- |
1 | OCZ Fatal1ty 550W | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 492,95 |
Situatieschets
Toen ik het bovenstaande systeem had aangeschaft was ik opeens een fanatiek gamer. Spellen die ik toen speelde waren warrock, gunz, trackmania, COD BO, GTA SA. Deze games speelde ik op een HP pavalion W2007 20'' monitor. Dit verliep prima. Sinds 2 jaar heb ik een Asus Monitor PB298Q 29" aangeschaft i.v.m. mijn studie. Op COD BO, GTA SA na werken de games van toen nog steeds goed. Echter zijn deze oud en zijn er nu veel mooiere games. Bij COD BO, GTA SA en ook bij SniperElite crasht mijn pc na een half uur spelen. Ook op een lagere resolutie.Ik maak ook gebruik van de softwarepakketten Matlab, Labview, Multisim en Autocad. Deze softwarepakketten werken met mijn huidige systeem prima.
Aanleiding upgrade
Ik wil het game weer oppakken en wil daarom mijn systeem upgrade of als het echt nodig is vervangen. Games die ik wil spelen zijn COD BO3 en GTA V (blijven vette games!).
Prijs
+/- 500 euro voor een upgrade
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik denk de volgende componenten te kunnen hergebruiken. Als ik dit beter niet kan doen hoor ik dat ook graag.
1 | OCZ Fatal1ty 550W | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 462,95 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk in eerste instantie een snellere videokaart. Of ik daarnaast ook nog andere componenten moet vervangen hoor ik graag van jullie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Maakt me niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee
Ga je overklokken?
Nee, daar gaat het spul alleen maar sneller kapot van
Wat verwacht je van ons?
Antwoord op de vraag: "upgrade of nieuw systeem"
- Bij upgrade
Een voorstel welke componenten ik moet vervangen om COD BO3 en GTA V te kunnen spelen.
- Bij nieuw systeem
Desktop Best Buy - mainstreamgamesysteem in combinatie met hergebruik (van welke?) componenten huidige systeem
Componenten upgrade tot zo ver 13-2-2016
Hergebruik
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 462,95 |
Nieuw aan te schaffen
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 54,95 | € 54,95 |