Toon posts:

Kreeg dit aanbod van wanadoo, doen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg dit mailtje van Wanadoo...
Wanadoo schreef:
Nog tot 25 juni! Maak nu gebruik van onze unieke ADSL-aanbieding voor onbeperkt supersnel internetten!

Wanadoo biedt u ADSL aan vanaf f 99,58 per maand. Speciaal voor u als Wanadoo-abonnee betalen wij bij een doe-het-zelf-pakket de installatiekosten en de kosten van het ADSL-modem. Deze korting kan oplopen tot wel f 425,-!

ADSL van Wanadoo biedt u de volgende voordelen:

Vaste snelheid tot wel zestien maal sneller dan ISDN of een gewone telefoonlijn.
Vast bedrag per maand voor onbeperkt internetten, dus geen telefoonkosten.
De gewone telefoonlijn blijft beschikbaar: u kunt altijd bellen en gebeld worden.
Voor meer informatie over ADSL en deze aanbieding, klik hier . Tevens kunt u zich hier direct aanmelden voor een Wanadoo ADSL aansluiting.
Nou vraag ik me dus af is het de moeite waard om hier op in te gaan? Ik draai nu met een standaard 56K modem, het zou dus wel een vooruitgang zijn.
Maar kan ik nou beter zo'n ADSL aansluiting nemen of voor iets minder geld gewoon standaard kabel(@home)?

Please help me!,
Sux2BeME

• BosPiet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09-2006
Wanadoo = Casema en Casema = slecht, dus niet doen...

Ik heb zelf sinds deze week adsl via hccnet, geen kosten voor het doe-het-zelf pakket en abbonnements kosten van f 92,75 per maand... lijkt me een betere keus!

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

ik heb alleen nare ervaringen met wannadoo.. ik had ooit eens aangemeld voor kabel (ook via een snelle actie), maar na een half jaar kreeg ik bericht dat het werd uitgesteld etc..

dus meteen overgegaan naar mxtream adsl

• JT
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op donderdag 21 juni 2001 19:26 schreef BosPiet het volgende:
Wanadoo = Casema en Casema = slecht, dus niet doen...

Ik heb zelf sinds deze week adsl via hccnet, geen kosten voor het doe-het-zelf pakket en abbonnements kosten van f 92,75 per maand... lijkt me een betere keus!
Kep ook bij HCCnet, ben jij er tevree mee ? Ik wel. Ik bestelde via het internet en 1,5 week later zat ik er al op !!!! En gewoon lekker 55 k/s :Y)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:28 schreef JT het volgende:
[..]
En gewoon lekker 55 k/s :Y)
Ehm 55kilobyte/s??? Op de kabel haal je toch veel meer? Of ben ik nou zo gek?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Jullie verwarren Wanadoo met Cable Wanadoo. Alleen de KABELabbo's van Wanadoo worden door Casema verzorgd. De telefoon- en ADSL-abbo's van Wanadoo hebben dus helemaal nix met Casema van doen!!! |:(

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 21 juni 2001 19:29 schreef Sux2BeME het volgende:

[..]

met @home zou je inderdaad wel tot 5 x zo snel kunnen halen, maar ik weet niet of @home in elk gebied (lees: jouw gebied) even goed is :?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• JT

JT

VETAK y0

[..]

De chello in deze flat heeft 's ochtends makkelijk tot de 180 k/s maar de rest van de dag vanaf 9 uur tot in de nacht heeft ie maar4-5 k/s !!!!!.

Ik wist niet hoe snel chello hier in de flat zou zijn, en mijn god wat ben ik blij dat ik dus adsl heb genomen !

Ik hoop dat Cistron hier nog komt, voor 150 piek 8 mbit down 1 mb it up :9~

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• BosPiet
Op donderdag 21 juni 2001 19:28 schreef JT het volgende:

[..]

Kep ook bij HCCnet, ben jij er tevree mee ? Ik wel. Ik bestelde via het internet en 1,5 week later zat ik er al op !!!! En gewoon lekker 55 k/s :Y)
Ja, ik ben er zeer over te spreken ja... Ik kreeg een of andere brief van ze thuis, meteen aangemeld, en een paar maanden later had ik het dus... het was namelijk nog niet mogelijk tot voor kort hier, dus ik heb het wel ongeveer vanaf het begin en het gaat supersnel! Soms iets meer als 60 kb/s :p
Het nadeel is alleen dat ik me nu zo verveel nu het internet zo snel gaat, haha, eerst moest ik uren w8en ne nu is alles zo binnen :( ;) haha

[..]

Ligt er aan... Met Casema kom je met uitzondering boven de 5 kb/s uit... Maar de meeste zijn wel sneller dan dat geloof ik....

Koop je eigen eiland!

• BosPiet
Op donderdag 21 juni 2001 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
Jullie verwarren Wanadoo met Cable Wanadoo. Alleen de KABELabbo's van Wanadoo worden door Casema verzorgd. De telefoon- en ADSL-abbo's van Wanadoo hebben dus helemaal nix met Casema van doen!!! |:(
Toch heb ik bij de naam wanadoo geen positief beeld... Dat ze alleen al samen willen werken met Casema zegt al genoeg :r

Koop je eigen eiland!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:34 schreef dreeke het volgende:

[..]

met @home zou je inderdaad wel tot 5 x zo snel kunnen halen, maar ik weet niet of @home in elk gebied (lees: jouw gebied) even goed is :?
Mijn gebied is Enschede(Zuid), zal denk ik wel redelijk goed gaan.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hoezo betalen hun de instalatie kosten als het een doe het zelf pakket is. :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:43 schreef chucky666 het volgende:
hoezo betalen hun de instalatie kosten als het een doe het zelf pakket is. :?
Nou je hebt dus 150 gulden aansluitkosten bij KPN die je terugkrijgt en daarnaast nog her volledige bedrag van de aanschaf van het modem(USB of standaard naar keuze)

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 19:40 schreef Sux2BeME het volgende:

[..]

Mijn gebied is Enschede(Zuid), zal denk ik wel redelijk goed gaan.
dat kan kloppen een wijk is uit de ringnetwerk weg >:)

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 21 juni 2001 19:59 schreef NiBoR het volgende:

[..]

})

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:59 schreef NiBoR het volgende:

[..]

Erm, is dat positief of negatief?

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 22 juni 2001 10:25 schreef Sux2BeME het volgende:

[..]

Erm, is dat positief of negatief?
Ik ga 1 hint geven :

V**rw*rk

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik heb wannadoo via de kabel en mn pa via adsl en tis echt niet aan te raden. Wel als je internet weinig gebruikt. Maar om te downloaden enzo is het echt een RAMP.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 11:19 schreef _Sanniej_ het volgende:
Ik heb wannadoo via de kabel en mn pa via adsl en tis echt niet aan te raden. Wel als je internet weinig gebruikt. Maar om te downloaden enzo is het echt een RAMP.
Ik zat gisteren te downloaden met 8 kByte/s dus ik vind het wel mee vallen. Even snel als ISDN. Jammer is alleen dat de ping zo hoog is en het laden van pagina's vrij langzaam gaat.

Als ik zou moeten kiezen tussen kabel van Wanadoo of ADSL. Dan zou ik voor de ADSL gaan en dan niet van Wanadoo maar van XS4all ofzo. Wanadoo heeft met het aansluiten van mijn kabel maar weer eens aan getoond dat de organisatie 1 grote puinhoop is.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik kreeg dit mailtje dus ook! En ik heb geen wanadoo abonnement, noch casema kabel, noch heb ik op de wanadoo site ooit mijn e-mail adres achter gelaten....

Waar ik WEL mijn e-mail heb achtergelaten is bij MXStream.nl, en heb een week of 3 geleden een mailtje gekregen dat ADSL ook mogelijk wordt in Augustus. Ik ben vrij tevreden over mijn kabelmodem, dus ik stap denk ik niet over, maar ik vraag me dus nu wel af of KPN de e-mail adressen heeft doorgestuurd naar de onderliggende providers, zodat deze me vervolgens kunnen bestoken met SPAM.

Dit is in mijn ogen ook alleen maar SPAM.... ik heb helemaal geen behoefte aan wanadoo, en als ik voor ADSL kies zal ik toch zeker niet voor hen kiezen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1