Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik krijg net een mailtje dat unblock-us.com geblokkeerd is door PayPal.

Weet iemand *betrouwbare* alternatieven voor een soortgelijke prijs? En de ervaringen? :)
Ik ken bijvoorbeeld OverPlay, maar dat werkte niet goed. Unblock-us werkte erg goed.

Alternatieven zijn er zat, maar wat zijn zoal de ervaringen? :)
(Kon er met de zoekfunctie weinig over vinden hier. Misschien gemist though, dus topic suggesties ook welkom! :))

Unblock-us kan ik gewoon met credit card betalen, maar omdat zij al een keer gehacked zijn en toen net deden alsof er niets aan de hand was en hun klanten niet hebben ingelicht, ben ik niet van plan mijn credit card gegevens bij hun te stallen.

Hoop dat jullie mooie aanbevelingen hebben. :)
Het moet sowieso DNS gebaseerd zijn, zodat ik gewoon een set DNS servers kan pushen naar m'n devices waar ik het nodig acht.

Thanks!

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik zou een alternatief voor PayPal gaan zoeken... (serieus advies).

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

WhatsappHack schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:24:
(Kon er met de zoekfunctie weinig over vinden hier. Misschien gemist though, dus topic suggesties ook welkom! :))
Waarschijnlijk omdat het omzeilen van dat soort blokkades bij mijn weten niet besproken mag worden, maar gek genoeg mag er vanuit nieuwsartikelen op de FP wel direct naar gelinkt worden. Daar is al eens commentaar over geweest geloof ik :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:33

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tja met paypal heb je veel kans dat ze ook andere VPN services gaan blokkeren.
Als je een andere vpn aanbieder vind kan je hetzelfde probleem krijgen.

Of je zoekt een creditcard waarme je toch kan betalen, of huurt zelf een vps je waar je vpn software op laat draaien

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 12-02-2016 22:30 ]

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:23
Ik gebruik zelf ook unblock-us.com, dus ik ben wel even benieuwd.

Ben zelf aan het overwegen om Paypal eruit te doen omdat ze dit soort dingen steeds vaker gaan blokkeren, heb laatst Spotify en Netflix ook gewoon op mijn normale bankrekening gezet alleen dingen zoals dit ondersteunen dat helaas niet. Mijn CC koppelen aan dit soort services ben ik ook niet zo van..

Zucht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:52
Desnoods koop je een prepaid creditcard om hiermee online betalingen mee te doen? (b.v. 3vcard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:23
_Dune_ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 22:28:
Ik zou een alternatief voor PayPal gaan zoeken... (serieus advies).
Wat voor alternatief moet je dan aan denken? Ik gebruik PayPal samen met bank + creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zou een alternatieve provider zoeken die betaling met bitcoin ondersteunt, Visa/American Express hebben in het verleden ook wel eens wat geblocked, Wikileaks dacht ik?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-10 00:39

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

'je kan ook gewoon je creditcard gebruiken zonder tussenkomst van PayPal.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Pagina: 1