Officieel is het de bedoeling dat je alles in een wenslijst zet en de RML kopieert.
Verder is 400 euro gewoon echt mager, helemaal als je er mee wilt gamen. Tweedehands is dan toch misschien een betere optie. Vanaf 500> begin je naar mijn mening pas leuke gaming builds te samen kunnen stellen.
Toch nog wat feedback:
-Je mist een case. Of je moest alles op een plank monteren, maar dat is niet aan te raden als het geen test bench is
-Een SSD is gewoon een must in een hedendaagse PC build. Anders voelt alles alsnog traag aan, en dat wil je niet. Je kunt ook doorsparen en er later een HDD erin zetten.
-Persoonlijk zou ik voor deze videokaart gaan boven de 250x:
pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 750Ti (GV-N75TOC-2GL) LP
Misschien kom je dan wat boven je budget uit, maar het is het waard.
-De CX- series is een lage kwaliteit PSU, beter ga je voor zoiets:
pricewatch: be quiet! System Power 8 400W. Betere condensatoren en levensduur.
EDIT:
Al hier op Tweakers gekeken? Ik zal even zoeken of ik iets beters dan dit kan vinden van een betrouwbare verkoper.
EDIT2:
V&A aangeboden: Leuke i7-2600 Midrange Game PC zie advertentie voor details!!
Dat is een leuk PC´tje van een enorm betrouwbare verkoper(>400 5 sterren beoordelingen). WIndows 10 zit zelfs al bij de prijs in. Ga je gegarandeerd meer lol aan beleven dan aan wat je nu voor lijstje hebt samengesteld. Misschien kun je het nog wel naar beneden onderhandelen naar rond de 400 euro, en dan zit je mooi opbudget. Je moet hem dan zelf ophalen, maar dan mag je hem vast uittesten, wat benchmarks runnen de GPU stressen en in de case kijken of alles er nog een beetje netjes uit ziet.
EDIT3:
Game pc max €400 onderdelen
Ja, wat is dit nu OP? Waarom heb je twee posts gemaakt in 2 uur tijd met exact dezelfde vraag, maar met 2 verschillende accounts? Ga dan gewoon in de oude draad verder...
Het valt ook totaal niet op dat jij achter die twee accounts zit hoor, ze zijn erg verschillend van naam ¯\_(ツ)_/¯
[
Voor 44% gewijzigd door
MightyPenguin op 12-02-2016 20:00
]
Ryzen 5 3600 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | 16GB DDR4 3000 MHz | Gigabyte GTX 1060 G1 Gaming | Eclipse P400S | MX200 500GB | RM550x | AOC 24G2U | HD558