Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736043

Topicstarter
Hi all,

Ik ben onderzoek aan het doen naar de Samsung Galaxy Note reeks, en specifiek naar het gebruik van de stylus. Ik zou hierover heel graag wat vragen willen stellen hier (of hij wordt gebruikt, en voor welke applicaties precies), maar eerst wil ik even checken of dat überhaupt de bedoeling is op dit forum.

Het is een onderzoek voor mijn werk, maar tevens persoonlijke interesse, want die stylus fascineert me al tijden...

Met vriendelijke groet,

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Allereerst: Welkom op GoT :)
Anoniem: 736043 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:20:
Ik zou hierover heel graag wat vragen willen stellen hier (of hij wordt gebruikt, en voor welke applicaties precies), maar eerst wil ik even checken of dat überhaupt de bedoeling is op dit forum.
Als je op de pagina waar je het topic hebt geplaatst even had gekeken had je Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! gevonden. Dat moet duidelijk genoeg zijn. Zo'n vraag stellen in een topic is niet handig, je had beter een moderator (te vinden op de overzichtspagina van dit subforum) een bericht kunnen sturen. Mocht je de enquête willen houden moet je minstens zorgen dat het interessant discussievoer is en dat je actief meedoet. Als je dat hebt even een moderator berichten en dan heb je kans dat je het topic mag plaatsen.

If you choose not to decide, you still have made a choice.