waterkoeling inbouwen acryl.

Pagina: 1
Acties:
  • 506 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 19:22
Hallo mensen.

Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die het leuk vind om een paar uurtjes mee te werken aan mijn nieuwe pc.

Ik heb vandaag alle onderdelen besteld op de waterkoeling na omdat ik daar wat vragen over heb gesteld aan freddy van highflow.

Ik heb 0 ervaring met waterkoeling,dus mocht er iemand zijn die een paar uurtjes over heeft om mijn pc mee te bouwen en dan met name waterkoeling.
Het kan bij mij in oss of bij jou.

Het gereedschap voor te buigen heb ik allemaal.

Bedankt voor jullie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:23
Hiero moet je zijn : http://tweakers.net/categorie/826/computerhulp/aanbod/

Plaats even een add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnuitoss
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 19:22
Nou ik heb inmiddels net precies alles besteld bij highflow,ik ga mezelf de komende dagen nog verder inlezen.en ik ga alles fotograferen en er een verslagje van maken.

Lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:11
Yep. Met soft tube kan ik je helpen. Maar hard tube niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwesz11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 09:43
Het is 12:16u en ik denk dat dit al het domste is wat ik vandaag heb gelezen...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
djwesz11 schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 12:16:
Jouw reactie scoort anders een stuk hoger |:( het is toch gewoon een normale vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 16:15

Fordox

00101010

Dit is een volkomen redelijke topic?
Ga alsjeblieft naar een ander forum als je alleen maar gaat klagen met dit soort opmerkingen.
Tweakers staat er bekend om van hoog niveau/professioneel te zijn. Dat wil ik ook zo houden ;)

Maar over hard tubing: practice makes perfect. Het is tegenwoordig razend populair en er zijn genoeg instructie video's op internet. Kijk even op youtube bij singularity computers, hij geeft duidelijke uitleg over alles dat hij doet en hij is een perfectionist.

Verder is het een kwestie van veel tube kopen en oefenen. Je moet er vanuit gaan dat je 3a5 pogingen nodig hebt voor 1 buis. Er zijn denk ik genoeg mensen die willen helpen maar geen ervaring hebben in de praktijk (zoals ik). Anders moet je Asphiax op dit forum even vragen, hij had eerder een soort workshop met cursussen :)

Succes!

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:11
Wat is er zo dom aan? als het soft-tube was en in de buurt(of tegen km vergoeding) en een kratje bier was ik best lang gegaan. Ik vermoed eerder dat het dom is om highflow xxx bedrag te laten betalen voor je waterkoeling. Mensen doen het ook wel eens om kennis over te dragen. Of krijg je ook geld om mensen op een forum te helpen? toch zijn er genoeg mensen die er uren in iemand stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 12:33

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Zoals al eerder geopperd in dit topic is een hulpvraag inderdaad beter geschikt voor in de V&A onder diensten zoals door rolandos al opgemerkt.

http://tweakers.net/categorie/826/computerhulp/aanbod/

Verder ben ik niet zo blij met de offtopic en neerbuigende reacties hier. Als je wat te melden hebt over hoe ''dom'' een topic is doe je dat in een TR (dank aan de mensen die dit wel hebben gedaan).

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.