Mijn vraag
Ongelooflijke battery drain op mijn ZTE Nubia Z9 mini. Is sinds een maandje bezig, niets nieuws geïnstalleerd en nog steeds dezelfde ROM aan het gebruiken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Hardware: ZTE Nubia Z9 mini
- ROM: Cuoco92 V3.35
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Wakelock detector geïnstalleerd. Het lijken de Google-services te zijn. De telefoon gaat niet in deep sleep en de batterij loopt leeg. Aan sneltreintempo eerder
. Het toestel voelt niet warm aan. Screen-on percentage klopt ook voor geen meter. Ik ben een fervent cache cleaner en doe dit elke keer voor ik de gsm lock, er blijven dus geen apps open staan.
Alle hulp is welkom! Ik heb mijn gsm nodig voor het werk en ik haal het einde van de dag niet met 1 lading!
Screenshots zijn hier te vinden
Alvast bedankt voor de hulp!
Kristoff
Ongelooflijke battery drain op mijn ZTE Nubia Z9 mini. Is sinds een maandje bezig, niets nieuws geïnstalleerd en nog steeds dezelfde ROM aan het gebruiken.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Hardware: ZTE Nubia Z9 mini
- ROM: Cuoco92 V3.35
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Wakelock detector geïnstalleerd. Het lijken de Google-services te zijn. De telefoon gaat niet in deep sleep en de batterij loopt leeg. Aan sneltreintempo eerder
Alle hulp is welkom! Ik heb mijn gsm nodig voor het werk en ik haal het einde van de dag niet met 1 lading!
Screenshots zijn hier te vinden
Alvast bedankt voor de hulp!
Kristoff
[ Voor 6% gewijzigd door Krize18 op 12-02-2016 17:29 ]