Toon posts:

Bh6 1.0 upgrade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi

Ik wil een nieuwe procerssor kopen, heb nu nog maar een cel 300A@464 . Maar welke processor kan ik beter kopen, want niet alle cpu werken op de Bh6 1.0. Werkt de Bh6 wel goed op 133 Mhz? Ik heb een asus 6600 del dus dat is toch geen probleem, of wel ?

Volgens Abit kan ik maar tot cel 700 en katmai 600. Welke cpu is het beste voor games ?

Verwijderd

Celeron 566@850,

Zo wie zo geen katmai.

Verder kan er ook wel een coppermine in, tenminste als ik op www.overclockers.com bij een P3 500E worden er ook wel bh6 rev 1 gebruikt.
Volgens Abit kan dit overigens niet, maar beweerden ze in eerste instantie ook bij de celeron 2.

Verwijderd

Topicstarter
okay Thanks

Maar waarom geen Katmai?

Verwijderd

Omdat Katmai's moelijk over te klokken zijn :7

Verwijderd

Topicstarter
Nee die moeten we niet hebben !!!!!

Hebben misschien andere mensen wel succes gehad met coppermine op een bh6 rev. 1.0 ?

Verwijderd

En katmai's hebben geen on die cache.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik heb een BH6 rev 1.0 met een PIII-650 (Cumine) op 6.5 * 124 draaien, met standaard cooler, staat nu al 7 weken 24/7 koeien te grazen.....

Lijkt mij prijs/kwaliteit gezien een aardige keus ...

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
Heb je daarvoor ook nog speciale ram gekocht of is het een gewone standaard reepje uit de pc-boer.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04:45

Marc H

- - Is wakker - -

Sinds gisteren heb ik een Celeron 566 draaiend op mijn oude BH6 1.0. (was c366@550) Draait erg lekker op 850 mhz (1.7v) :9 Nu nog even met de standaard Intel cooler, maar daar vind ik hem iets te heet mee worden, 40 graden. Dus vandaag toch maar even een betere cooler regelen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Pagina: 1