Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeYourThing
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-04 15:09
1e Topic
==========================================================
Opzoek naar een?
Beste Tweakers Goedendag, ik ben opzoek naar een 32" inch Game TV op slaapkamer.

Budget?
ik heb ongeveer een budget van € 500,-.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hiermee wil ik zowel Televisie en computer spel spelen (zoals BF4 enzovoorts)?

Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb gegoogle op "Best Game TV 2015", maar geen enkel van die TV die ze aangeven kan je hier in Nederland kopen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Graag een handje aub, alvast bedankt.

2e Topic
=========================================================
Samen met de slaapkamer TV ben ik ook opzoek naar een TV voor in de Woonkamer tussen 50"- 55" inch max.
Budget?
ik heb ongeveer een budget van € 1100,-.
ik ben deze tegengekomen op Mediamarkt: SONY KD-55X8005C http://tweakers.net/price...ia-kd-55x8005c-zwart.html

Is deze een goeie (i.v.m. input lage / refresh rate) of heeft iemand een betere merk/prijs ervaren?

[ Voor 8% gewijzigd door DoeYourThing op 12-02-2016 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pricewatch: Sony Bravia KDL-32W705C Zilver, Zwart voor 32" en voor de andere zitten alle Sony Android modellen rond de 35ms wat goed te doen is maar er zijn betere of tenminste, er zijn nog een paar Samsungs die een lagere input lag hebben maar mogelijk ten koste van de beeldkwaliteit.

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 12-02-2016 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:53
Zeer goede ervaring met de Panasonic 55CX700E.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeYourThing
Allereerst een dank voor jullie reactie en/of advies.

Voor de 32" inch TV waar moet ik opletten? Dat de refresh rate lager zit of hoger? Ik heb gelezen op sommige forums dat als men de TV (in de instellingen) op game modus zet, dat het goed gaat.

Maar het is lastig om te weten welke TV je "in de game modus" kan instellen!

@Tommie12: ik zat inderdaad ook naar je topic te kijken en mijn keuze staat nu voor de: Panasonic Viera TX-55CX750 Zwart!
Echt waar: nadat ik dit poste ik dacht ik kies een nieuwere versie van de Panasonic 55CX700E, maar als ik een vergelijking doet tussen de 55CX700E en 55CX750 sla ik de plank helemaal mis!!!!!
Heeft de TV geen Wifi,Smart-tv-besturingssysteem, geen web browser enzovoorts

[ Voor 19% gewijzigd door DoeYourThing op 15-02-2016 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
DoeYourThing schreef op maandag 15 februari 2016 @ 08:22:
Allereerst een dank voor jullie reactie en/of advies.

Voor de 32" inch TV waar moet ik opletten? Dat de refresh rate lager zit of hoger? Ik heb gelezen op sommige forums dat als men de TV (in de instellingen) op game modus zet, dat het goed gaat.

Maar het is lastig om te weten welke TV je "in de game modus" kan instellen!

@Tommie12: ik zat inderdaad ook naar je topic te kijken en mijn keuze staat nu voor de: Panasonic Viera TX-55CX750 Zwart!
Echt waar: nadat ik dit poste ik dacht ik kies een nieuwere versie van de Panasonic 55CX700E, maar als ik een vergelijking doet tussen de 55CX700E en 55CX750 sla ik de plank helemaal mis!!!!!
Heeft de TV geen Wifi,Smart-tv-besturingssysteem, geen web browser enzovoorts
De CX750 is geen nieuwere versie van de CX700 maar een andere serie. De CX700 zou ik kiezen boven de CX750 vanwege het VA-paneel tegenover het IPS-paneel. VA-panelen zijn in bijna alle opzichten beter dan de IPS-panelen die in televisies geleverd worden. Vooral de zaken die zorgen voor een goede beeldkwaliteit, zoals het contrast, zijn beter bij VA-panelen.

Beiden hebben ze overigens wel gewoon SmartTV aangestuurd door Firefox OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeYourThing
@ Dimens: bedankt voor de uitleg. Weten jullie de opvolger en/of 2de keuze voor de Panasonic CX700E.
Omdat ik heb al drie winkels gebeld voor de 55" inch en het is niet meer leverbaar.

En als ik de reviews leest over de 50" inch wordt men niet warm van, terwijl je zou denken dat het alleen om een kleinere afmeting gaat met dezelfde hardware! Of ligt het aan mij?
TV besteld bij Plasma discounter bedankt _/-\o_ .

[ Voor 7% gewijzigd door DoeYourThing op 16-02-2016 12:00 ]

Pagina: 1