1e Topic
==========================================================
Opzoek naar een?
Beste Tweakers Goedendag, ik ben opzoek naar een 32" inch Game TV op slaapkamer.
Budget?
ik heb ongeveer een budget van € 500,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hiermee wil ik zowel Televisie en computer spel spelen (zoals BF4 enzovoorts)?
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb gegoogle op "Best Game TV 2015", maar geen enkel van die TV die ze aangeven kan je hier in Nederland kopen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag een handje aub, alvast bedankt.
2e Topic
=========================================================
Samen met de slaapkamer TV ben ik ook opzoek naar een TV voor in de Woonkamer tussen 50"- 55" inch max.
Budget?
ik heb ongeveer een budget van € 1100,-.
ik ben deze tegengekomen op Mediamarkt: SONY KD-55X8005C http://tweakers.net/price...ia-kd-55x8005c-zwart.html
Is deze een goeie (i.v.m. input lage / refresh rate) of heeft iemand een betere merk/prijs ervaren?
==========================================================
Opzoek naar een?
Beste Tweakers Goedendag, ik ben opzoek naar een 32" inch Game TV op slaapkamer.
Budget?
ik heb ongeveer een budget van € 500,-.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hiermee wil ik zowel Televisie en computer spel spelen (zoals BF4 enzovoorts)?
Wat heb je zelf al gevonden?
ik heb gegoogle op "Best Game TV 2015", maar geen enkel van die TV die ze aangeven kan je hier in Nederland kopen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag een handje aub, alvast bedankt.
2e Topic
=========================================================
Samen met de slaapkamer TV ben ik ook opzoek naar een TV voor in de Woonkamer tussen 50"- 55" inch max.
Budget?
ik heb ongeveer een budget van € 1100,-.
ik ben deze tegengekomen op Mediamarkt: SONY KD-55X8005C http://tweakers.net/price...ia-kd-55x8005c-zwart.html
Is deze een goeie (i.v.m. input lage / refresh rate) of heeft iemand een betere merk/prijs ervaren?
[ Voor 8% gewijzigd door DoeYourThing op 12-02-2016 15:35 ]