Toon posts:

Mobo prob voor update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik zit dus met 1 ding, ik wil graag de speed van mijn cpu omhoog gooien in de bios gaat dit niet dus ik dacht weet je wat laat ik dan een bios update doen, nou vandaar de vorige topic van mij, maar nu het volgende nu heb ik wel het type nummer:

AL440LX MOTHERBOARD, nu staat onderaan intel, waar kan ik die update nu downloaden, bij intel vind ik niks, althans ik niet.
Bij het opstarten staat ook iets van Phoenix maar daar vind ik ook niks, help help help.

Greetz Nightbat

Tips voor het overclocken ook welkom, dit wordt dan mijn eerste overclock + bios update.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Hier kan je vrij veel vinden over je bordje.

ook software, dus vast ook wel een bios upgrade..

ben in een goede bui.....
de update

en hier hoe het moet....

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Hij bedankt, i own you one.

Hij maar btw, dan moet ik dus de prog iFLASH dat je moest hebben volgens het boekje.
Moet ik die prog dan opstarten in de bios, en dan de update aangeven, en dan als die klaar is rebooten en that is it?

• HeatWave

HeatWave

Ik zou het bestandje maar eens goed doorlezen wat erbij zit en als je het niet zeker weet of het goed gaat het niet doen.

Als je mobo defect is ben je nog veel verder van huis.

Op die upgradelink staat alles wat je in principe nodig hebt om te flashen. Je moet het uitpakken naar een flop en dan daarvan booten.

Maar ik zou eerst een op de site van je mobo fabrikant kijken. Of heb je een Dell ofzo? met een OEM bord?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee, hoe zie ik dat??

Heb al op het mobo gekeken toen de pc aan was en het enige dat ik door de kaarten heen kon zien was intel en dan het type dus die al440lx

• HeatWave

HeatWave

Op zich is dit voldoende denk ik.

Wat voor PC heb je? Merk PC of Kloon?

Verwijderd

Topicstarter
KLoon = zelfgebouwt,

Kun jij mij uitleggen hoe ik moet flashen ongeveer, heb er TOTAAAL geen ervaring mee.

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 11:08

charlie

?*?

rtfm

Verwijderd

Topicstarter
Weet het inmiddels al.
Pagina: 1