Wil het verhaal niet te lang maken maar waar ik dus fout ben gegaan is toen ik via een USB stick Windows 8.1 op mijn Toshiba Satellite C50D - A - 11G dat ik vergeten was om mijn product key zowel als mijn product ID te noteren op een blaadje & ook toen ik dus bij die installatieprogramma van de Windows 8.1 kwam dat toen ik beiden partities verwijderde dat toen hij volledig geïnstalleerd was dat hij bijvoorbeeld niet me Wi-Fi driver en me anderen drivers niet herkende en ook dat ik geen product key had om in te voeren en dus dat ik vast zit!
Me vraag:
Waar kan ik me product code vinden want ik ben echt serieus ik kan het op de achterkant niet vinden en ik kan verkeerd kijken maar ik zie echt geen product key en die heb ik wel nodig bij het activeren van mijn Windows & Wat kan ik doen tegen die drivers behalve dat ik ze nu apart moet downloaden van een website waarschijnlijk.
Als deze post op de verkeerde plek is gemaakt dan mag dat gezegd worden dan zal ik vragen hem te verplaatsen naar de juiste thread ik heb echt geen idee maar ik heb echt hulp nodig!
Veel hartjes en kusjes!
Me vraag:
Waar kan ik me product code vinden want ik ben echt serieus ik kan het op de achterkant niet vinden en ik kan verkeerd kijken maar ik zie echt geen product key en die heb ik wel nodig bij het activeren van mijn Windows & Wat kan ik doen tegen die drivers behalve dat ik ze nu apart moet downloaden van een website waarschijnlijk.
Als deze post op de verkeerde plek is gemaakt dan mag dat gezegd worden dan zal ik vragen hem te verplaatsen naar de juiste thread ik heb echt geen idee maar ik heb echt hulp nodig!
Veel hartjes en kusjes!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2016 13:49 ]