Wijziging User Review - jan_tran tomtom1234

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:07
Woensdag (27-01): Product overgenomen van medetweaker 'tomtom1234.' Zowel in de advertentie als nadere vragen werd 't product omschreven als 'perfect werkend.' Dezelfde dag 't geld overgemaakt en (naar mijn ervaring) staat 't geld er meestal de volgende werkdag bijgeschreven op de tegenrekening.

Donderdag (28-01): 'tomtom1234' beweerd dat 't geld nog niet bijgeschreven is. Ondanks dat ik dit zelden meemaak is 't niet onmogelijk, dus maak er verder niets van. 'tomtom1234' voegt overigens toe dat --

"Zelf ga ik een lang weekend weg. Dinsdag zal hij op de post gaan. Wou je even informeren."

Vrijdag (29-01): Zonder enige terugkoppeling, of enige update, krijg ik 't geld teruggestort een dag later (ondanks dat 't geld nog niet ontvangen was een dag geleden; en vreemd genoeg via zijn bank wel direct op mijn rekening wordt bijgeschreven?) met de melding "ipod bleek defect" in de bankomschrijving. Geen enkele bericht via tweakers, email of anderzijds moest ik dit zo ontdekken/teruglezen. Dus niet alleen ging 't product plots 'defect' twee dagen na 'perfect werkend' maar vond 'tomtom1234' 't niet belangrijk genoeg om dit fatsoenlijk met mij mee te delen.

Dit gebeurde overigens allemaal tijdens 't 'lange weekend' dat ie weg zou zijn.

Mocht er geen geld overgemaakt zijn had ik 't laten liggen onder 't motto 'Geen deal - geen feedback' echter was dit hier niet 't geval en vond ik een negatieve feedback op z'n plaats. 'tomtom1234' dacht hier echter anders over en heeft een zeer onterechte feedback teruggeplaatst met de omschrijving --

"Netjes het geld teruggestort aan de tweaker en tot mijn verbazing krijg ik een negatieve beoordeling. Doe nooit meer zaken met deze knul."

-- ondanks dat ik daadwerkelijk netjes mijn deel van de deal heb aangehouden in tegenstelling tot deze 'knul.'

Graag zie ik zijn onterechte feedback in mijn V&A gallery als onterecht en weggehaald worden.

Advertentie: V&A aangeboden: Apple iPod Classic 160GB Zilver
User Gallery: gallery: tomtom1234

Latere edit/toevoeging:

Vrijdag (12-02): Verkoper zal waarschijnlijk niet participeren in enige discussie en heeft al aangegeven via privébericht dat ie simpelweg --

"Ik haal het nietweg"

-- en dus voet bij steen houdt. Graag hoor ik een moderator(s) opinie hierover.

[ Voor 6% gewijzigd door AlexMurphy op 12-02-2016 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:07
Inmiddels twee weken verstreken en zoals vermeld in de startpost zal 'tomtom1234' niet participeren.
Kan een moderator een oordeel vellen m.b.t. de situatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Aangezien tomtom1234 geen enkele moeite heeft gedaan om uit te leggen wat er aan de hand was en niet wil meewerken zie ik dit als een wraak review, die ik bij deze verwijderd heb.
Het minste dat hij had kunnen doen is even contact met je opnemen en aangeven dat de iPod bij nader inzien toch niet in orde was. Maar zomaar het geld terugstorten zonder enige vorm van communicatie is niet de bedoeling.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.