Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Weet iemand hoe ik een screenshot kan maken op de jiayu s3? Het is een geweldige telefoon, maar dit heb ik nog niet uit kunnen vogelen. Heb volgens mij alle mogelijke combinaties met de homeknop, volumeknop ed uitgevoerd.

Bedankt

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-02-2016 12:27)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
gaat met name om de timing, beide knoppen (power + volume DOWN) moet exact gelijk ingedrukt worden en dan vasthouden tot je klik hoort.
Als je volume aangepast wordt, kan je opnieuw beginnen, dan was die eerder.

Strava

Alle reacties

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 11:58
Ik heb zelf een ander toestel, dus geen idee of het op de Jiayu S3 werkt. Maar volgens de eerste hit op Google zou onderstaande moeten werken (overigens werkt het op exact dezelfde manier op de meeste Android toestellen):
De screenshot: power en volume down tegelijk indrukken en 2 seconden vasthouden.
Screenshot worden opgeslagen in de map pictures/screenshots.
bron: http://www.jiayu.nl/veel-...-de-jiayu-g3/#comment-219

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:16
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:23:
Mijn vraag

Weet iemand hoe ik een screenshot kan maken op de jiayu s3? Het is een geweldige telefoon, maar dit heb ik nog niet uit kunnen vogelen. Heb volgens mij alle mogelijke combinaties met de homeknop, volumeknop ed uitgevoerd.

Bedankt
Wat agoNITE zegt.
Powerknop en volume- tesamen indrukken en ingedrukt houden.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:32

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mijn iPhone (ik weet het, ander OS) is het power + home-knop, maar daar werkt het bij mij niet als ik beide tegelijk indruk en dan vasthoud. Wel als ik eerst power indruk en dan terwijl power ingedrukt is kort de home-knop.
Bij de Galaxy S3 die ik hiervoor heb gehad was het ook een beetje vogelen met welke knop je eerst indrukt.

Verwijderd

Topicstarter
Ben ook aan het vogelen met de power- en volumeknop, maar het lukt nog niet... Mss mis ik een stukje fingerspitzengevoel...😮

Acties:
  • Beste antwoord

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:59
gaat met name om de timing, beide knoppen (power + volume DOWN) moet exact gelijk ingedrukt worden en dan vasthouden tot je klik hoort.
Als je volume aangepast wordt, kan je opnieuw beginnen, dan was die eerder.

Strava

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:16
Mij lukt het alvast, op de manier waarop ik eerder zei :p
Volume- en powerknop tegelijk een 3tal seconden induwen. Met je duim alleen lukt dit redelijk goed!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zC1ySNN.png?1

Verwijderd

Topicstarter
Yeah, eindelijk gelukt. Exact tegelijk, maar dan wel op de volume down knop. Hehe... Bedankt allemaal!!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Nvm

[ Voor 100% gewijzigd door eYaTed op 12-02-2016 18:44 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:39

Rmg

three vinger swipe en via het power menu is ook een optie in ieder geval met de jiayu de rom
Pagina: 1