Dit gaat niet werken... Je kan net zo goed je pc in de grond begraven en je behaalt dezelfde rezultaten.
Beton sprijdt zijn hitte bijna niet en houd redelijk zn temperatuur vast. Je krijgt warme plekken op de punten waar je hardware zit en er is niks om die warmte af te voeren. Pleister materiaal al helemaal niet.
Op het moment wanneer het beton hard dan krimpt het volgens mij ook iets. Dat sloopt je hardware ook voordat je je pc uberhaupt aan kan zetten.
Met het ingieten zou ik wel een heatsink plaatsen op de cpu om zo een bredere warmte afgifte te krijgen. Dat zou iets van de thermische weerstand kunnen oplossen. Verder is mijn idee gebaseerd op mini itx bordjes of max matx. Htpc niveau dus, met pico psu. Afgifte aan de buitenlucht zou ik net als passieve behuizingen bewerkstellen dmv koelvinnen (gleuven in het beton aan bovenzijde). En uiteraard een laagje verf op het grootste gedeelte van het moederbord als enige protectie tegen corrosie.
Dat lost je probleem met thermische weerstand niet op. Het koelblok kan al best lastig zn temperatuur af staan aan stromende frisse lucht, laat staan aan stilstaand opwarmend beton.
En gleuven in het beton maken als koelvinnen

Die kun je ten eerste nooit dun genoeg krijgen voor zo veel mogelijk contactoppervlakte met de lucht met zo weinig mogelijk materiaal (hoe koelblokken zijn opgemaakt), en tenm tweede... Je beseft nu wel dat je een materiaal tussen je koelblok en de lucht propt om de koelvermogen te verbeteren? Hoe denk je natuurkundig gezien dat dat werkt????
Een laagje verf over je moederbord kan wel prima, maar dat is wederom nog een isolerende laag, waarbij je ook nog de mogelijkheid mee hebt om de boel mee kort te sluiten. En sommige delen krijg je niet goed afgesloten (zoals de cpu socket en sommige connectoren). Corrosie is ook je laatste probleem, want vaak hebben moederborden daar al een coating voor.
conclusie:
Dit is misschien wel het domste idee dat ik ooit heb gehoord qua koeling van pc hardware

Als het je lukt om die pc langer dan 24 uur aan te houden, eet ik een kerstmuts met mosterd op
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.