ik kan een tweedehandse nokia 7110 kopen met headset voor fl. 350,-
Is dat ongeveer de prijs voor een 2e nokia 7110.. of is het te duur?
Is dat ongeveer de prijs voor een 2e nokia 7110.. of is het te duur?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
alles is oke...alleen weet ik niet of het sim lock vrij is..Op donderdag 21 juni 2001 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Tja ligt een beetje aan de staat van het ding.
Alle toetsen nog ok, klepje nog 100%?
Is ie simlock vrij
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
nee kpn abbo.. maar is 350 nou goedkoop?Op donderdag 21 juni 2001 19:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou ik nog ff checken.
gewoon ff je eigen simmetje erin he?
Of ga je voor zo'n gratis nieuw abbo?
Verwijderd
dus die navi gevalOp donderdag 21 juni 2001 19:29 schreef Hyphylus het volgende:
Check ook ff of dat navi-draaiknopgeval nog goed werkt want dat ding werkt neit echt goed meer in de 7110 van mijn pa
Als er een abbo bij zit wordt het toestal altijd als een gek "gesubsidieerd". Nieuw kostte de 7110 iets van 1100 gld een jaartje geleden. Dus helemaal zonder abbo.Op donderdag 21 juni 2001 19:30 schreef AleSyS het volgende:
Ik had er eentje nieuw i.c.m. Libertel 60 abbo voor FL 250,--
No production networks were harmed during this posting
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ja. Mooi toestelletje, nieuwprijs ligt nu geloof ik op een gulden of 700. Dus 350 is hij nog wel waard.Op vrijdag 22 juni 2001 11:48 schreef Kemo het volgende:
uhm , maar is het nou 350 gulden waard...
het gaat hier dus om een 7110 + headset warabij de functies nog intact zijn..
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Ik gebruik firmware 04.84 (07-04-00), en heb nog nergens problemen mee gehad... (heb 'm nu al een jaar)Op vrijdag 22 juni 2001 12:38 schreef intert0y het volgende:
er schijnen nog al wat buggie firmware versies bekend te zijn. Ik weet helaas niet welke.
Ik weet wel dat ik ooit zo boos was op het SLECHT functioneren van mijn 7110 dat ik hem met volle kracht in de grond heb gesmeten en dat heeft ie niet overleefd. Ik beschouwde dat als zijn verdiende loon. De aanslag op mijn portemonnee naderhand was wat minder omdat ik een nieuwe tel zonder abo moest kopen (8850).
Maar ik vond het een hopeloos k*t toestel.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
yeah baby, dat is zo vet om mee te prutsen, en wappen met die nieuwe versie van WAP roeleert vet alleen heeft mijn sound nou kuren, iemand nieuws how to update ??Op vrijdag 22 juni 2001 15:01 schreef Blindfold het volgende:
Alle nadelen worden helemaal goed gemaakt door het ontzettend coole "Matrix Style" opengaan van het klepje.
Deze plek is te koop.
Hoe zit dat met die firmware.. kub je je mobiel updaten via de computer???Op vrijdag 22 juni 2001 12:40 schreef Byteripper het volgende:
[..]
Ik gebruik firmware 04.84 (07-04-00), en heb nog nergens problemen mee gehad... (heb 'm nu al een jaar)
Byteripper.
wat zou een beter prijs kunnen zijn?Op zaterdag 23 juni 2001 04:07 schreef havana het volgende:
3,5 snip vind ik wat veel voor een telefoon die helemaal niet extreem klein of licht is. Okay, het klepje is superfancy en hip, aan de andere kant heb je aan WAP niks. Ik vind het teveel.
Wat je ff kunt doen is het klepje loshalen (ja, dat kan), en dan even die koperen baantjes binnen het klepje en die twee pinnetjes op de telefoon die met de banen verbinding maken schoonmaken... Dit scheelt altijd.Op vrijdag 22 juni 2001 15:01 schreef Blindfold het volgende:
Ik heb ook een 7110 met als software versie 4.80 23-02-00 en heb de volgende probleempjes:
[...]
- Bij bellen moet je niet aan het klepje komen, want dan kraakt ie nog wel eens
[...]
Je kunt het wel via de computer updaten, alleen hiervoor heb je zgn "flashboxes" nodig, die kosten al gauw 1000 gulden per stuk. Wat je beter kunt doen is naar een Nokia Store gaan, daar kunnen ze de nieuwe software gratis voor je op je telefoon installeren.Op vrijdag 22 juni 2001 23:14 schreef Kemo het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die firmware.. kub je je mobiel updaten via de computer???
Bestaat er zon firmware page???
Kan iemand mij dat uitleggen.
grtz
Kemo
Dat heb ik met mijn batterij connectoren ook een keer gedaan en nu valt ie niet meer soms zomaar uit. Ik had het klepje er al een keer afgehaald om te schoonmaken, maar ik zal het nog een keer goed doen (met ethanol ofzo).Op vrijdag 29 juni 2001 01:57 schreef Byteripper het volgende:
[..]
Wat je ff kunt doen is het klepje loshalen (ja, dat kan), en dan even die koperen baantjes binnen het klepje en die twee pinnetjes op de telefoon die met de banen verbinding maken schoonmaken... Dit scheelt altijd.
Byteripper.
Yep en tot nu toe staat ie nog aan (sinds gisteren, maar daarvoor kon ik amper opnemen zonder dat ie uitging).Op dinsdag 03 juli 2001 11:59 schreef kamstra het volgende:
waar maak je die connectoren mee schoon dan? ook met ethanol? moest ik dat nl. ook maar es gaan doen, want ik vind hem toch wel vervelend vaak zomaar uitgaan..
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq