Verwijderd

Topicstarter
ik kan een tweedehandse nokia 7110 kopen met headset voor fl. 350,-

Is dat ongeveer de prijs voor een 2e nokia 7110.. of is het te duur?

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Tja ligt een beetje aan de staat van het ding.

Alle toetsen nog ok, klepje nog 100%?

Is ie simlock vrij :)

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:06 schreef HeatWave het volgende:
Tja ligt een beetje aan de staat van het ding.

Alle toetsen nog ok, klepje nog 100%?

Is ie simlock vrij :)
alles is oke...alleen weet ik niet of het sim lock vrij is..

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dat zou ik nog ff checken.

gewoon ff je eigen simmetje erin he?

Of ga je voor zo'n gratis nieuw abbo?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:22 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou ik nog ff checken.

gewoon ff je eigen simmetje erin he?

Of ga je voor zo'n gratis nieuw abbo?
nee kpn abbo.. maar is 350 nou goedkoop?

Verwijderd

Check ook ff of dat navi-draaiknopgeval nog goed werkt want dat ding werkt neit echt goed meer in de 7110 van mijn pa

Verwijderd

Ik had er eentje nieuw i.c.m. Libertel 60 abbo voor FL 250,--

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 19:29 schreef Hyphylus het volgende:
Check ook ff of dat navi-draaiknopgeval nog goed werkt want dat ding werkt neit echt goed meer in de 7110 van mijn pa
dus die navi geval
sim lock testen
klepje
toetsen

Ik zal ze wederom checken.

maar is zoŽn 7110 nou een handig ding.. weet er eigenlijk niet zoveel van af.. Dus istie de 350 waard.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Op donderdag 21 juni 2001 19:30 schreef AleSyS het volgende:
Ik had er eentje nieuw i.c.m. Libertel 60 abbo voor FL 250,--
Als er een abbo bij zit wordt het toestal altijd als een gek "gesubsidieerd". Nieuw kostte de 7110 iets van 1100 gld een jaartje geleden. Dus helemaal zonder abbo.

No production networks were harmed during this posting

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb er 2 maanden gelden eentje gekocht voor 250 pecunia's, half jaar oud en sim lock vrij. Ben er vrij tevreden over, maar ik zou wel ff op 2 dingen letten:

1-> kijk in hoeverre het klepje nog goed functioneert i.c.m. de toetsblokkering, bij mij doet ie het dus niet meer, niet dat dat erg veel boeit, maar het vreet wel extra aan je accu, dordat het lampje steeds gaat branden als je hem in je broek hebt zitten

2-> die van mij heeft zo heel af en toe ineens de vreemde gewoonte om midden in een gesprek compleet uit te gaan, is wel es irritant, maar dit zou wel 'ns kunnen komen omdat ik hem al twee keer vrij hard heb laten vallen |:( , anders is het misschien softwarematig.

voor de rest, prima telefoon met heel veel mogelijkheden, vooral je adres boek (makkelijk 1000 nummers, echt leuk als je veel vrienden hebt :D).

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
uhm , maar is het nou 350 gulden waard...

het gaat hier dus om een 7110 + headset warabij de functies nog intact zijn..

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ja, ik denk het wel, ik had de mijne voor 350 ook wel gekocht :)

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

(jarig!)
Op vrijdag 22 juni 2001 11:48 schreef Kemo het volgende:
uhm , maar is het nou 350 gulden waard...

het gaat hier dus om een 7110 + headset warabij de functies nog intact zijn..
Ja. Mooi toestelletje, nieuwprijs ligt nu geloof ik op een gulden of 700. Dus 350 is hij nog wel waard.

Byteripper.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
er schijnen nog al wat buggie firmware versies bekend te zijn. Ik weet helaas niet welke.

Ik weet wel dat ik ooit zo boos was op het SLECHT functioneren van mijn 7110 dat ik hem met volle kracht in de grond heb gesmeten en dat heeft ie niet overleefd. Ik beschouwde dat als zijn verdiende loon. De aanslag op mijn portemonnee naderhand was wat minder omdat ik een nieuwe tel zonder abo moest kopen (8850).

Maar ik vond het een hopeloos k*t toestel.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hmm agressief mannetje ben jij zeg :) , maar als je nou gewoon je software update, is er toch niks meer aan de hand? zonde van je phone man...

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

(jarig!)
Op vrijdag 22 juni 2001 12:38 schreef intert0y het volgende:
er schijnen nog al wat buggie firmware versies bekend te zijn. Ik weet helaas niet welke.

Ik weet wel dat ik ooit zo boos was op het SLECHT functioneren van mijn 7110 dat ik hem met volle kracht in de grond heb gesmeten en dat heeft ie niet overleefd. Ik beschouwde dat als zijn verdiende loon. De aanslag op mijn portemonnee naderhand was wat minder omdat ik een nieuwe tel zonder abo moest kopen (8850).

Maar ik vond het een hopeloos k*t toestel.
Ik gebruik firmware 04.84 (07-04-00), en heb nog nergens problemen mee gehad... (heb 'm nu al een jaar)

Byteripper.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik heb V 5.01 (8-12-00), wel wat probleempjes, maar ik moet nog ff nieuwe installeren, of oudere uiteraard :)

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
het was idd zeker zonde had er ook HEEL VEEL spijt van toen ie mijn hand verliet en zich in de grond boorde. Maar ik was dat ge-eikel zo ongelofelijk zat. Had hem denk ik 4 maanden ofzow.

Had er zelfs 2, gewonnen met een of andere prijsvraag (moest ik alleen mijn abo verlengen voor een jaar.. hahah ABO was net 1 week geleden verlengd voor die andere 7110) Mijn broertje loopt nu met dat ding rond en die is laatst naar nokia-service-center (ofzow) geweest en heeft daar wat firmware-updates gehad. Loopt nu wel weer aardig. (loopt overigens met wappen nog steeds vast)

Ik weet wel de een 7110 (in iedergeval die met oudere firmware) gewoon een klote toestel was.

En uhmz. ben opzich helemaal niet zo aggresief, was de eerste keer en laatste keer dat ik iets molde. (okay 1x of 2x een toetsenbord :) )

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik heb ook een 7110 met als software versie 4.80 23-02-00 en heb de volgende probleempjes:

- Als ik een naam kies in m'n telefoonboek en op groen druk (bellen dus), dan zou hij automatisch het standaard nummer moeten bellen. Als er meer dan 1 nummer instaat dan doet hij dit niet omdat hij dan om duistere redenen een slash (/) voor het nummer zet en dus niet belt (dit zie ik in mijn dialed numbers lijst).
- Soms trilt ie niet (errug vaag)
- Bij bellen moet je niet aan het klepje komen, want dan kraakt ie nog wel eens

Dit zijn eigenlijk de belangrijkste nadelen (voor mij dan). Ik heb een datakabel; kan ik daarmee m'n software versie updaten en zo ja hoe? zo nee, hoe dan wel?

Alle nadelen worden helemaal goed gemaakt door het ontzettend coole "Matrix Style" opengaan van het klepje. 8-)

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op vrijdag 22 juni 2001 15:01 schreef Blindfold het volgende:
Alle nadelen worden helemaal goed gemaakt door het ontzettend coole "Matrix Style" opengaan van het klepje. 8-)
yeah baby, dat is zo vet om mee te prutsen, en wappen met die nieuwe versie van WAP roeleert vet alleen heeft mijn sound nou kuren, iemand nieuws how to update ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 juni 2001 12:40 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Ik gebruik firmware 04.84 (07-04-00), en heb nog nergens problemen mee gehad... (heb 'm nu al een jaar)

Byteripper.
Hoe zit dat met die firmware.. kub je je mobiel updaten via de computer???

Bestaat er zon firmware page???

Kan iemand mij dat uitleggen.

grtz

Kemo

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
3,5 snip vind ik wat veel voor een telefoon die helemaal niet extreem klein of licht is. Okay, het klepje is superfancy en hip, aan de andere kant heb je aan WAP niks. Ik vind het teveel.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 04:07 schreef havana het volgende:
3,5 snip vind ik wat veel voor een telefoon die helemaal niet extreem klein of licht is. Okay, het klepje is superfancy en hip, aan de andere kant heb je aan WAP niks. Ik vind het teveel.
wat zou een beter prijs kunnen zijn?
200?

iemand vertelde me ook over 3330... damn ben echt aan het twijfelen..terwijl ik aleen bereikbaar wil zijn. |:(

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

(jarig!)
Op vrijdag 22 juni 2001 15:01 schreef Blindfold het volgende:
Ik heb ook een 7110 met als software versie 4.80 23-02-00 en heb de volgende probleempjes:
[...]
- Bij bellen moet je niet aan het klepje komen, want dan kraakt ie nog wel eens
[...]
Wat je ff kunt doen is het klepje loshalen (ja, dat kan), en dan even die koperen baantjes binnen het klepje en die twee pinnetjes op de telefoon die met de banen verbinding maken schoonmaken... Dit scheelt altijd.

Byteripper.

• Byteripper

Byteripper

The bytes make the rip.

(jarig!)
Op vrijdag 22 juni 2001 23:14 schreef Kemo het volgende:

[..]

Hoe zit dat met die firmware.. kub je je mobiel updaten via de computer???

Bestaat er zon firmware page???

Kan iemand mij dat uitleggen.

grtz

Kemo
Je kunt het wel via de computer updaten, alleen hiervoor heb je zgn "flashboxes" nodig, die kosten al gauw 1000 gulden per stuk. Wat je beter kunt doen is naar een Nokia Store gaan, daar kunnen ze de nieuwe software gratis voor je op je telefoon installeren.

Byteripper.

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op vrijdag 29 juni 2001 01:57 schreef Byteripper het volgende:

[..]

Wat je ff kunt doen is het klepje loshalen (ja, dat kan), en dan even die koperen baantjes binnen het klepje en die twee pinnetjes op de telefoon die met de banen verbinding maken schoonmaken... Dit scheelt altijd.

Byteripper.
Dat heb ik met mijn batterij connectoren ook een keer gedaan en nu valt ie niet meer soms zomaar uit. Ik had het klepje er al een keer afgehaald om te schoonmaken, maar ik zal het nog een keer goed doen (met ethanol ofzo).
Nog iemand een briljante tip waardoor m'n telefoon niet elke keer denkt dat er stiekem geen simkaart inzit?

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

waar maak je die connectoren mee schoon dan? ook met ethanol? moest ik dat nl. ook maar es gaan doen, want ik vind hem toch wel vervelend vaak zomaar uitgaan.. :(

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op dinsdag 03 juli 2001 11:59 schreef kamstra het volgende:
waar maak je die connectoren mee schoon dan? ook met ethanol? moest ik dat nl. ook maar es gaan doen, want ik vind hem toch wel vervelend vaak zomaar uitgaan.. :(
Yep en tot nu toe staat ie nog aan (sinds gisteren, maar daarvoor kon ik amper opnemen zonder dat ie uitging).

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik vind het te duur voor dat toestel. Bij veel abo's zijn ze bijna voor niets te krijgen.
Als je prepaid aan de gang wil gaan, is het misschien te overwegen. Maar 350,- zou ik er niet voor betalen.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de samsung sgh-a100 gehaald..

zie topic hierover, die 7110 is het toch niet geworden.. bedankt voor jullie reacties en advies.

Ze kwamen zeker van pas.
Pagina: 1