Toon posts:

HELP! ik wil een GAMEPC kopen op Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er op kunnen gamen (minecraft, counterstrike, gta 5, H1Z1), video's editten, foto bewerking, muziek luisteren, en er ook nog wat voor school op moeten kunnen doen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
niet van toepassing

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag dat jullie me helpen met mij vertellen of dit een goed systeem is om aan te schaffen.
De prijs is € 265

Het volgende staat bij de advertentie:

Windows 10 pro 64bit

specificaties::
AMD A6-6400K Processor
Seagate Momentus SpinPoint ST500LM012 500GB Hardeschijf (HDD)
G.Skill NS Series 4GB DDR3 RAM geheugen
ASRock FM2A58M-DG3+ moederbord
AeroCool PGS V Series V3X behuizing
Ewent EW3900 500watt voeding
TP-LINK TL-WN781ND netwerkkaart

Dit is de advertentie:
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:30
Onboard videokaart? Zijn die dingen tegenwoordig zo snel of overdrijft de adverteerder de snelheid?

Wat kun je zelf al vinden op internet qua performance?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Verwijderd

Te duur voor wat je krijgt. Geen discrete videokaart, geen SSD, en die A6 processor kan in 2016 ook niet meer...

Binnen 5 seconden heb ik op de tweakers vraag en aanbod al iets wat volgens mij een betere keus is:
V&A aangeboden: Mijn oude game PC

Verwijderd

Topicstarter
Om eerlijk te zijn, Michel is mijn broertje. Ik ben zijn zus (19 jaar)
En heb geen flauw idee wat alles in houdt.

Mijn broertje zit naast me en geeft aan dat de verkoper zegt, dat de videokaart en processor in 1 zitten?!?!

Ik weet zelf niet eens waar ik naar moet zoeken op het internet, en ook niet wat performance inhoud..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:03:
Om eerlijk te zijn, Michel is mijn broertje. Ik ben zijn zus (19 jaar)
En heb geen flauw idee wat alles in houdt.

Mijn broertje zit naast me en geeft aan dat de verkoper zegt, dat de videokaart en processor in 1 zitten?!?!

Ik weet zelf niet eens waar ik naar moet zoeken op het internet, en ook niet wat performance inhoud..
Deze martkplaats verkoper zegt "Kan vrijwel alle games (zoals gta 5) spelen op medium of high settings.". Dat kan absoluut niet op de PC die hij aangeboden heeft. Ik durf het bijna zo te zeggen dat die marktplaats verkoper een oplichter is, dus dat zegt genoeg denk ik.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Eentje lijkt me genoeg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.