nieuwe tv vergelijkbaar met Vizio

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Anoniem: 735679

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben opzoek naar een nieuwe tv en ben om heel eerlijk te zijn heel erg gefixed na uren lang kijken naar tv's op de VIZIO M75-C1 75-Inch 4K Ultra HD Smart LED TV. Gezien de prijs/kwaliteit/specs/groote is dit voor mij precies wat ik zoek.. Maar! Zoals jullie weten is deze niet in Europa laat staan ons kikkerlandje Nederland te koop.. Ik heb zelf nog door gezocht en dan kom ik uit op een LG 65EG960V OLED, dus een 65" voor (schrik niet) €5999,- bij de BCC terwijl je de Vizio 75" voor $1300,- meeneemt..

Is er een tv op de markt in Nederland die in de buurt komt van de Vizio of kan ik stoppen met dromen?..

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:55

FeaR

In GoT we trust

Wedervraag: wat verwacht je van een 75" 4K TV van $1300? Specs zeggen lang niet alles, beeldkwaliteit haal je niet uit cijfers.

Verder zet je de bovenstaande TV wel direct af tegen een OLED wat qua beeld niet veel beter kan. Volgens mij heb je naar extremen gezocjg. Tussen een OLED en de VIZIO zitten heel wat modellen die meer naar de prijs van de VIZIO gaan ten opzichte van de LG OLED.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Anoniem: 735679

Topicstarter
Sorry de prijs van de Vizio is $2300. wat ik ervan verwacht is de scherm grootte icm beeldkwaliteit, refresh rates waardoor je wel wat aan je UHD hebt, ook spreekt me bij de vizio het UHD upscaling en LED zones waardoor het contrast het beste uit de tv komt. Het zijn inderdaad 2 extremen maar wel de 2 tv's die me heel erg aanspreken. Als ik 6000+ had liggen had ik de LG OLED allang besteld, maar dat heb ik helaas niet dus was ik eigenlijk opzoek naar een "budget" versie van de LG en kwam ik op de Vizio uit (door heel veel reviews)..

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 22:37
Vizio is volgens mij een budgetmerk. Je kan bij een van de bekende merken ook wel een 75" vinden met minimaal deze specs. Local dimming en upscaling doen alle tv's in dat prijssegment wel.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:29

DarkSide

theres no place like ::1

Vizio is wel een goed budget merk volgens mij,
Toch wel veel reviews die de kwaliteit/prijs verhouding goed vinden.
Niet de uitblinker in alles. Maar over het algemeen toch wel ok.

http://www.rtings.com/tv/...o/m-series-2015?uxtv=f581

Toch een 7.7 als cijfer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dan komt dit meer in de buurt: pricewatch: Panasonic Viera TX-65CX800 Zwart
Alleen is ie niet meer rond de 3000 - cashback en zal er vast geen voorraad zijn bij de winkel in de pricewatch.
Pagina: 1