• Mobstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Hallo,

Recentelijk hebben wij een laptop ter reparatie aangeboden bij mediamarkt ivm deze nog binnen garantie viel en hij het helemaal niet meer deed.

Nu hebben wij een reparatie prijsopgave gekregen van maar liefst 500+ opzig is dit niet veel voor het vervangen van de complete laptop maar..
Er word gezegd dat bijna alle componenten water/vocht schade hebben..

Vanuit de winkel heeft de laptop eiglk vrijwel altijd op de tafel gestaan in de woonkamer.

Nou geven hun aan dat wel vaker voorkomt met elektronica.. er staan hier apparatuur dat vele ouder is en gewoon perfect werkt alles word goed onderhouden zoals dat hoort.

Nou is mijn vraag wat kan ik hier mee? We hebben de laptop gewoon weer terug gevraagd.

Is er een mogelijkheid om dit direct bij Samsung te laten nakijken?

Samsung Notebook 16.7" NP350E7C-SO8NL

Alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Garantievragen horen in het Shopping Forum, dus een schopje die kant op.

Je verhaal is vaag. Is er waterschade? Niet iemand die per ongeluk wat gemorst heeft en het niet durft te zeggen? De kans is aanwezig dat het gewoon klopt, en dan valt het niet onder garantie.

Samsung heeft niets met jullie te maken, garantieclaims gaan via de winkel. Vraag een gedetailleerder rapport op zodat het duidelijk gaat zijn wat er precies aan de hand is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Zover ik heb kunnen zien is er totaal geen verkleuring of enig teken van water/vocht schade, de laptop is van mij vader en hij er altijd heel zuinig op er woont verder niemand anders in het huis.

Ik zit momenteel op werk ik zal vanavond even het rapport posten wat wij ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Heb je het rapport al