Geen Assasin's Creed game in 2016

Pagina: 1
Acties:
  • 977 views

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-09 17:12
Ik zag zojuist de tweet van Ubisoft in mn timeline staan.

Er komt dit jaar geen Assasin's Creed spel uit. Zelf vind ik het goed dat ze de tijd nemen om een game volledig te ontwikkelen. Wat vinden jullie van hun beslissing?

http://blog.ubi.com/a-message-from-the-assassins-creed-team/

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 14:18
Goede beslissing om even een stap terug te nemen en even te kijken naar het verloop van de hele franchise. Voor mij is Black Flag nog steeds een van de betere maar in de laatste 2 delen teveel meer van hetzelfde dan dat echt vernieuwing inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 23:00
Inderdaad. Het is wel goed om de serie even wat rust te geven.
Bijna alle AC's gespeeld, waarvan II, Brotherhood, III en zeker Black Flag het meest.
Maar na het Unity debacle durfde ik het niet aan om Syndicate aan te schaffen, was er wel een beetje klaar mee.

Tot ik van de week opeens Rogue weer tegenkwam, was die game alweer vergeten. :)
Gekocht op de PC met 60% korting en ik vermaak me er prima mee!
Komt waarschijnlijk omdat 'ie erg veel van BF weg heeft, en dat is toch wel mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
oef, goed nieuws, moet nog aan BF beginnen ... :/

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
CynicRelief schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:38:
oef, goed nieuws, moet nog aan BF beginnen ... :/
Black Flag vond ik zelf (op deel 1 na) de allerleukste van de hele serie. Waarom sommige zo lyrisch zijn en blijven over Ezio Klauterore de Flipendo of hoe die knaker ook mag heten weet ik nog altijd niet. Ik vond dat de minste van de serie. Zelfs minder dan AC3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MN-Power
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-09 01:20
Ik vond juist de boten(sorry, schepen) weinig aan :) De rest van het spel was prima, maar vond het qua AC verhaal maar matig. Parijs was mooi, en Londen al helemaal... Prachtig om eindelijk weer eens in een echte metropool rond te lopen. De omgevingen in 3 en BF waren mooi, maar de kleinere houten huizen voelen voor mij niet aan als een AC(lastig uit te leggen). Ik kan niet wachten op de volgende, helaas duurt het deze keer twee jaar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel unity alleen ik kom niet verder omdat me assasin's punten op zijn en ik heb lockpickII nodig weet iemand hoe ik eraan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:40:
ik speel unity alleen ik kom niet verder omdat me assasin's punten op zijn en ik heb lockpickII nodig weet iemand hoe ik eraan komt
XP verzamelen tijdens side-missions en dan lockpicken upgraden.

En volgens mij kan je ook zonder lockpick verder hoor, is altijd wel een andere manier in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 21:40:
In welk topic zet je dit dan? :+

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 22:12
Dit kan toch beter in de AC topics...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.