Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar weken heb ik een roze streep door me beeldscherm (zie foto). Eerst was dit af en toe maar na een tijdje werd die blijvend. Wanneer me beeldscherm aan staat dan wordt die zichtbaar. Als de telefoon uit staat is er niks te zien. Weet iemand wat er kapot is? En wat ik er eventueel tegen kan doen? Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/bd5portjr/IMG_7481.jpg

Alle reacties

• J-D
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

J-D

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:46:
Sinds een paar weken heb ik een roze streep door me beeldscherm (zie foto). Eerst was dit af en toe maar na een tijdje werd die blijvend. Wanneer me beeldscherm aan staat dan wordt die zichtbaar. Als de telefoon uit staat is er niks te zien. Weet iemand wat er kapot is? En wat ik er eventueel tegen kan doen? Alvast bedankt.

[afbeelding]
Vervelend, Had dit ook op een S3 maar dat was meer ouderdom.
Je zou dit filmpje (YouTube) kunnen proberen om het scherm tot leven te wekken (let op voor de gene die gevoelig zijn voor licht flitsen. Zijn felle licht flitsen achter elkaar) of *#0*# "bellen" en dan scherm testen met Red, Green en Blue. Houd 'm in dat geval even op alle kleuren voor een paar minuten. Anders even kijken of er nog garantie op zit en zo ja even contact op nemen.

Mijn ervaring is dat dit niet op te lossen is met een reset van de software.

[ Voor 6% gewijzigd door J-D op 11-02-2016 19:34 ]