Laat ik beginnen dat dit een template is, welke ik dus niet zelf ontwikkeld heb. Het probleem waar ik tegenaan loop is dat het logo niet goed schaalt en delen overlapt, of zelfs deels word weergegeven op mobiel.
Affijn hier is de CCS die ermee gemoeid is:
(Update) : https://jsfiddle.net/Herby/mkkweukr/
Als ik de hoogte van rt-logo aanpas verdwijnt de hele div, iets wat ik niet snap (CSS is ingewikkeld, heb mij suf gelezen, maar alle goede info voor starters is zéér welkom!!). Als ik de breedte naar auto zet en background-size op contain krijg ik redelijk wat ik wil, maar zit er heel veel lege ruimte onder het logo en de content en dat ziet er dus niet uit, tevens is het logo dan veel kleiner dan gewenst.
Kan iemand mij op gang helpen ? Info over hoe het zelf uit te zoeken word ook zéér gewaardeerd!
Affijn hier is de CCS die ermee gemoeid is:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| .logo-block #rt-logo { display: block; margin-bottom: 0; margin-left: 0; margin-right: 0; margin-top: 0; position: relative; z-index: 1; } #rt-logo { height: 168px; width: 350px; } #rt-logo { background-attachment: scroll !important; background-clip: border-box !important; background-color: rgba(0, 0, 0, 0) !important; background-image: url("/images/LogoATEXglob.png") !important; background-origin: padding-box !important; background-position: 50% 0 !important; background-repeat: no-repeat !important; background-size: auto auto !important; |
(Update) : https://jsfiddle.net/Herby/mkkweukr/
Als ik de hoogte van rt-logo aanpas verdwijnt de hele div, iets wat ik niet snap (CSS is ingewikkeld, heb mij suf gelezen, maar alle goede info voor starters is zéér welkom!!). Als ik de breedte naar auto zet en background-size op contain krijg ik redelijk wat ik wil, maar zit er heel veel lege ruimte onder het logo en de content en dat ziet er dus niet uit, tevens is het logo dan veel kleiner dan gewenst.
Kan iemand mij op gang helpen ? Info over hoe het zelf uit te zoeken word ook zéér gewaardeerd!
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε